اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد

پراکندگی روستاها و جمعیت مشکل خدمات‌رسانی دولت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پراکندگی روستاها و جمعیت روستایی موجب شده است تا در بسیاری از موارد دولت نتواند، خدمات مطلوبی به آنها ارائه دهد.

پراکندگی روستاها و جمعیت مشکل خدمات‌رسانی دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی صبح امروز در جمع مردم روستاهای دیمند و گویگان از توابع بخش ساردوئیه در این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف بازدید مسئولان از روستاها و مناطق دوردست شناخت توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و برطرف کردن مشکلات موجود است.

وی تحقق عدالت و توزیع عادلانه اعتبارات را نیز یکی دیگر از سیاست‌های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: پراکندگی جمعیت در روستاها موجب شده تا دولت نتواند در راستای ارائه خدمات مطلوب گام بردارد.

عارفی تمرکز و تجمیع روستاها را یکی از مهم‌ترین راه حل‌های رفع این مشکل ذکر و تصریح کرد:‌ این مهم در کشور در گذشته صورت گرفته که تأثیرهای مثبتی در راستای آبادانی مناطق و روستاها داشته است.

وی ابراز داشت: ‌نظارت بر اجرای قانون و قانونگذاری وظیفه اصلی نمایندگان مجلس است که با تمام توان در راستای این دو محور تلاش می‌کنند.

عارفی روستاییان را مردمی کم‌توقع و وفادار به نظام جمهوری اسلامی خواند و عنوان کرد: اما نباید این مهم را فراموش کرد که حق گرفتنی است و باید در راستای رفع مشکلات آنها تلاش کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نظارت بر اجرای قانون و پیگیری مسائل حوزه انتخابیه را از دیگر وظایف نماینده دانست و گفت: تلاش می‌کنیم با نظارت صحیح بر اجرای قانون در زمینه تسریع در اجرای پروژه‌ها در حوزه انتخابیه گام مؤثری برداریم.

عارفی نبود راه مناسب را مهم‌ترین مشکل این منطقه ذکر کرد و بیان داشت: با همت فرمانداری و اداره راه و شهرسازی این مهم در دستور کار جدی قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه‌ تمام وعده‌هایی که در این بازدیدها به مردم داده شده، اجرایی می‌شود، اذعان داشت: این مهم با نظارت مستقیم بر کار مدیران تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول