اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی

بزرگترین موفقیت دولت نهم و دهم اعتماد به جوانان است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: بزرگترین سرمایه و موفقیت دولت نهم و دهم، اعتماد وافری است که به جوانان دارد.

بزرگترین موفقیت دولت نهم و دهم اعتماد به جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی عصر امروز در نخستین کنگره فرهنگی و هنری روستایی در تالار ابن‌هیثم مجموعه تربیت معلم شهیدبهشتی مشهد اظهار کرد: مساجد، کانون‌های فرهنگی و هنری و روستا، سه نقطه کلیدی در جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، نقش بسیار بارزی در جذب جوانان روستاها به مسجد داشته‌اند و کارکردهای خود را در طی سال‌های اخیر افزایش داده‌اند.

صلاحی گفت: دولت نهم و دهم، اهتمام ویژه‌ای در توسعه این کانون‌ها داشته و این بخاطر نوع نگرشی است که این دولت به جوانان و ظرفیت‌های آنان دارد و در واقع باید تصریح کرد که بزرگترین سرمایه و موفقیت این دولت، اعتماد کاملی است که به جوانان دارد.

وی خاطرنشان کرد: در 32 سال گذشته، 500 کانون فرهنگی در روستاهای استان شکل گرفته بود، اما طی دو سال اخیر همین میزان، به کانون‌ها افزوده شده و در واقع خواسته‌ایم نشان دهیم که با کار و همت مضاعف می‌توان، حتی در یک سال، کاری معادل با 32 سال و بلکه بیشتر انجام داد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: این امر نیز در واقع، ثمره اعتمادی بوده که به جوانان داشته‌ایم و باید همین رویه را حفظ کنیم.

صلاحی بیان کرد: علاوه براین در خراسان رضوی، اهمیت بیشتری برای بخش‌های روستایی قائل هستیم، زیرا اعتقاد ما این است که با توسعه خدمت‌رسانی به روستاها می‌توانیم، حتی بر بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز جامعه غلبه کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر بزرگان علم و دین ایران زمین، از دل همین روستاها برخاسته‌اند و این امر ضرورت نگاه بنیادی به روستاها را بیش از گذشته نمایانگر می‌کند.

صلاحی با اشاره به خدمات اخیر به روستاهای خراسان رضوی عنوان کرد: 170 دستگاه بنز خاور، برای نظافت روستاهای استان اختصاص داده‌ایم، زیرا روستائیان نیز باید مانند مردم شهر، از محیطی تمیز بهره‌مند باشند.

وی گفت: علاوه براین، در سال گذشته، مجموعه کتب شهید مطهری در 95 جلد تهیه و در قالب 4هزار بسته فرهنگی، به روستاهای استان، ارسال شد. 

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول