اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون پیوند اعضای کشور:

امیدواریم در مسابقات 2013 جایگاه سوم جهان را کسب کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضای کشور گفت‌: با توجه به تمرینات انجام شده امیدواریم بتوانیم در مسابقات 2013 آفریقای جنوبی مقام سوم جهان را کسب کنیم.

امیدواریم در مسابقات 2013 جایگاه سوم جهان را کسب کنیم

سیدباقر فاطمی‌نسب در حاشیه نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز پیوند اعضای کشور در قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: کار خود را با جدیت شروع کرده‌ایم و اردوهای متعددی برای تیم‌های ملی ورزشکاران پیوند اعضا تدارک دیده‌ایم.

وی با بیان اینکه مسابقات تنیس روی میز پیوند اعضای بانوان و آقایان هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود، افزود: در مسابقات قبلی جهانی مقام و مدال‌های ارزشمندی را کسب کرده‌ایم.

فاطمی‌نسب سطح کیفی مسابقات تنیس روی میز بیماران خاص و پیوند اعضای کشور را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: در این رقابت‌ها ورزشکاران جدیدی را شناسایی کردیم که فکر می‌کنیم در آینده به چهره‌های ورزشی برای ما تبدیل شوند‌.

وی افزود‌: شرکت این ورزشکاران در این رقابت‌ها تأثیر زیادی در بالابردن سطح کیفی مسابقات داشته است‌.

در مسابقات آسیا در تمامی رشته‌ها ورزشکاران ایرانی حرف اول را می زنند

سرپرست فدراسیون ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در ادامه با بیان اینکه در تمامی رشته‌هایی که در آسیا در بخش پیوند اعضا وجود دارد ورزشکاران ایرانی حرف اول را می‌زنند، عنوان کرد‌: خوشبختانه ورزشکاران پیوند اعضای کشور ما در آسیا از آمادگی بالایی برخوردار هستند و به نوعی در آوردن مقام و گرفتن مدال همیشه زبان‌زد بوده‌اند‌.

فاطمی‌نسب با بیان اینکه در مسابقات جهانی هم بالاتر از دیگر رقیبان آسیایی ایستاده‌ایم، اظهار کرد‌: سال گذشته در رقابت‌های تنیس روی میز جهانی با پشت سر گذاشتن تیم تایلند که یکی از مهم‌ترین رقیبان آسیایی ما به شمار می‌رود توانستیم اقتدار خود را در قاره کهن به حریفان نشان دهیم.

روی ورزش دو و میدانی برای گرفتن مدال حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم

فاطمی‌نسب در ادامه با تأکید بر اینکه روی ورزش دو و میدانی برای گرفتن مدال حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم، ادامه داد: دو و میدانی از رشته‌های پرمدال در ورزش‌های ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان محسوب می‌شود که مدال‌آوری بسیار خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی دارد‌.

سرپرست فدراسیون ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضای کشور با اشاره به برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور که هفته گذشته در اصفهان برگزار شد، افزود: پس از این مسابقات کار استعدادیابی و شناسایی دو‌و‌میدانی‌کاران برتر را در دستور کار خود قرار داده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفته ورزشکاران از این رشته پر‌مدال به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

15 هزار ورزشکار در فدراسیون ناشنوایان و بیماران خاص کشور سازمان یافته‌اند

سرپرست فدراسیون ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضای کشور تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته فدراسیون ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضا را براساس آخرین آمار در سال گذشته در مجموع 15 هزار نفر برشمرد و گفت: با توجه به اینکه نزدیک به شش میلیون نفر در کشور می‌توانند مخاطب فدراسیون ما باشند این رقم بسیار کم است‌.

سرپرست فدراسیون ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضای کشور ابراز کرد: باید تلاش کنیم تا با حمایت وزارت ورزش و جوانان و توسعه امکانات و اعتبارات تعداد ورزشکاران خود را افزایش دهیم‌.

باقری‌نسب در پایان با اشاره به ادغام فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با بیماران خاص و پیوند اعضای گفت‌: در حال حاضر نیازی به ادغام هیئت‌های استانی نمی‌بینیم بنابراین فعلا هیئت ورزش‌های ناشنوایان و بیماران خاص در استان‌ها همچون گذشته مستقل فعالیت خواهند کرد‌.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول