اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم واترپلوی فولاد ماهان:

فدراسیون آسیایی پاسخی به میزبانی ماهان در مسابقات آسیایی نداده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم واترپلوی فولاد ماهان گفت: باشگاه ماهان پیشنهاد میزبانی مسابقات واترپلو جام باشگاه‌های آسیا را مطرح کرد اما تاکنون فدراسیون آسیایی جوابی در این رابطه نداده است.

فدراسیون آسیایی پاسخی به میزبانی ماهان در مسابقات آسیایی نداده است

حمید شب‌انگیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از اینکه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا چند باری به تأخیر افتاد، مدیرعامل باشگاه ماهان در نامه‌ای به فدراسیون پیشنهاد میزبانی این مسابقات را مطرح کرد و فدراسیون نیز این پیشنهاد را به فدراسیون آسیایی ارائه کرد اما هنوز جوابی در این‌باره نداده‌اند.

وی با اشاره به تأخیر افتادن فصل جدید مسابقات لیگ برتر واترپلو بیان داشت: قرار بود این مسابقات از 23 تیرماه آغاز شود اما به دلیل در پیش بودن ماه مبارک رمضان، تصمیم گرفته شد که این مسابقات در شهریورماه برگزار شود.

سرمربی تیم واترپلوی فولاد ماهان با بیان اینکه تأخیر افتادن مسابقات تأثیری در برنامه آماده‌سازی این تیم ندارد، تاکید کرد: تیم ماهان از 20 فروردین‌ماه تمرین‌هایش را برای شرکت در لیگ آغاز کرده بود اما به روال سال‌های گذشته قرار بود در ماه رمضان مسابقات تعطیل شود و بدین ترتیب تأثیری در وضعیت آماده‌سازی تیم ما نداشت.

شب‌انگیز ادامه داد: در این مدت در نظر داریم تمرین‌های خود را تا فاصله آغاز لیگ ادامه بدهیم تا با آمادگی نسبی برای لیگ آماده شویم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول