اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

پس از 60 سال طارم از بن بست خارج شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به ادامه روند جاده‌سازی در منطقه گفت: احداث این پروژه از سال 64 آغاز شده است و با تکمیل جاده‌های در دست احداث، طارم از بن بست خارج می‌شود.

پس از 60 سال طارم از بن بست خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌‌اکبر کریمی ظهر امروز در حاشیه افتتاح بهره‌برداری از جاده زنجان ـ طارم در جمع خبرنگاران طول این جاده را 56 کیلومتر اعلام کرد و اظهار داشت: احداث این پروژه از سال 64 آغاز شده است.

وی از کندبودن روند احداث این جاده در سال‌های گذشته خبر داد و افزود: در طول 20 سال نخست، 5 میلیارد تومان اعتبار در این پروژه هزینه شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به سرعت‌گرفتن روند اجرایی پروژه از آغاز کار دولت احمدی‌نژاد تصریح کرد: پروژه زنجان ـ طارم در مجموع با صرف 25 میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی عملیاتی شده است.

وی ایجاد امکان دسترسی داخل و خارج استانی شهرستان طارم را دو ویژگی جاده احداث شده زنجان ـ طارم اعلام کرد و گفت: با راه‌اندازی جاده 15 کیلومتری درام ـ هشتجین، طارم به استان اردبیل هم متصل می‌شود.

کریمی تاکید کرد: با پیگیری جاده‌های در دست احداث طارم این شهرستان به زودی از بن بست خارج می‌شود.

وی اولویت بعدی جاده‌سازی را در منطقه، جاده زنجان به منجیل اعلام کرد و گفت: احداث این جاده دسترسی به شرق طارم را آسان‌تر می‌کند.

معاون عمرانی استاندار زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره ایمن‌سازی جاده زنجان به طارم اضافه کرد: با توجه به اینکه این جاده کوهستانی در منطقه بکر طبیعی احداث شده است، سازگاری طبیعی مورد نیاز در این منطقه زمان بر خواهد بود.

وی با تاکید بر لازم بودن زمان برای سیر طبیعی سازگاری طبیعت با موقعیت جدید تصریح کرد: تمهیدات لازم برای ایمن‌کردن مسیر برای مسافران پیش‌بینی شده است.

کریمی از در نظر گرفته‌شدن دیگر موارد ایمنی از جمله گاردریل‌های مورد نیاز جاده زنجان ـ طارم خبر داد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول