اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار طارم‌سفلی خبر داد

برگزاری همایش نخبگان در طارم‌سفلی

خبرگزاری فارس: بخشدار طارم‌سفلی از برگزاری همایش نخبگان در آینده‌ای نه چندان دور در این بخش خبر داد و گفت: درصدد جذب نخبگان طارم‌سفلی هستیم تا آنان را حمایت کنیم.

برگزاری همایش نخبگان در طارم‌سفلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی کشاورز‌کلهر در نخستین همایش تقدیر و تشکر از اعضای شوراهای اسلامی شهر، روستا و دهیاران بخش طارم سفلی با اشاره به اینکه اعضای شوراهای شهر و روستا با آرای مردم انتخاب شده‌اند، اظهار کرد: مردم و شوراهای روستا دست در دست هم دهند و در راستای پیشرفت و توسعه روستا و منطقه خود فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا نخستین سنگر پاسخگویی به مردم هستند، تصریح کرد: شوراهای اسلامی روستا بخش طارم‌سفلی زحمات زیادی را در این دوران برای پیشرفت منطقه خود کشیده‌اند.

بخشدار طارم سفلی ادامه داد: همدلی عامل پیشرفت و توسعه است و امیدواریم همانند روال گذشته این همدلی ادامه داشته باشد.

وی ظرفیت بخش طارم‌سفلی را بالا دانست و بیان کرد: بخش طارم‌سفلی با یک هزار و 752 کیلومتر وسعت، بزرگ‌ترین بخش شهرستان قزوین است.

کشاورز‌کلهر از برگزاری همایش نخبگان در آینده‌ای نه چندان دور در بخش طارم‌سفلی خبر داد و گفت: درصدد جذب نخبگان این بخش هستیم تا با استفاده از آن‌ها سبب رشد این بخش شویم.

بخشدار طارم‌سفلی پیرامون بحث گازرسانی به روستاهای طارم‌سفلی بیان کرد: روستاهای طارم‌سفلی طبق برنامه گازرسانی می‌شوند و مردم از امکانات گاز برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های بخشداری طارم‌سفلی در چند ماه اخیر افزود: این بخش مشکلات بسیاری دارد که انتظار می‌رود مسئولان نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.

* طارم‌سفلی پایتخت زیتون کشور

در ادامه این همایش کریم چگینی رئیس شورای اسلامی بخش طارم‌سفلی، پایتخت زیتون کشور را این بخش دانست و اعلام کرد: عمده محصول زیتون کشور در طارم‌سفلی است اما متأسفانه زیتون را به نام شهرستان رودبار می‌شناسند.

چگینی با اشاره به مشکلات ایاب و ذهاب مردم منطقه طارم سفلی عنوان کرد: هنوز راه اصلی از شهر لوشان به روستای کلج نداریم و بسیاری از مردم روستاهای بخش طارم‌سفلی مشکلات ایاب و ذهاب دارند.

رئیس شورای اسلامی بخش طارم‌سفلی با تأکید بر لزوم هم‌فکری و تعامل بین اعضای شورا روستاها و دهیاران تشریح کرد: شوراهای شهر و روستا یک نهاد مردمی و برخاسته از بطن اجتماع است و تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان را نمایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با کمک مسئولان بر این باور هستیم که مشکلات مردم طارم‌سفلی هر‌ چه زودتر حل شود.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول