اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون

18 واحد صنعتی و کشاورزی لرستان گازدار شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: از ابتدایی سال جاری تاکنون 18 واحد صنعتی و کشاورزی لرستان گازدار شده‌اند.

18 واحد صنعتی و کشاورزی لرستان گازدار شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، علی گودرزی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از گازرسانی به دو روستای الیگودرز در خصوص این طرح‌ها، اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستاها بیش از هفت کیلومتر شبکه‌گذاری شد.

گودرزی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: به منظور تکمیل طرح گازرسانی به این روستاها یک ایستگاه تقلیل فشار گاز نیز نصب شد.

گودرزی تصریح کرد: در حال حاضر خطوط تغذیه گاز دو محور فرسش و شاپورآباد از توابع الیگودرز در دست اجراست که امید می‌رود با همکاری مردم سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: علاوه بر اجرای عملیات گازرسانی به روستاها با هدف حمایت از تولید و توسعه بخش کشاورزی و صنعتی تعداد 18 واحد از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان گازرسانی شده است.

با بهره‌برداری از دو طرح گازرسانی، ساکنان روستاهای مزرعه‌آباد و میرانده از توابع بخش مرکزی الیگودرز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

در مراسم افتتاح این طرح‌ها محمدتقی توکلی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، مهدی وفایی‌پور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول