اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا:

هراس دشمنان از توانمندی نیرو‌های مسلح ایران مشهود است

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ترس دشمنان از توانمندی، شجاعت و ایثارگری رزمندگان و نیرو‌های مسلح ایران اسلامی کاملاً مشهود است.

هراس دشمنان از توانمندی نیرو‌های مسلح ایران مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمدقاسم وفا ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با کارکنان عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان از ارتش به عنوان یکی از بازوان توانمند نظام و انقلاب نام برد و اظهار کرد: پیشرفت و اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف متأثر از ایثارگری و از خودگذشتگی نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه دشمنان در برابر اقتدار عظمت ایران اسلامی امروز به زانو درآمده‌اند، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در راستای حفظ و دفع از انقلاب و ارزش‌های این نظام الهی در نوک پیکان قرار دارند و در برابر هر نوع تهدید دشمنان به بهترین شکل ممکن ایستاده‌اند.

وی مباحث فرهنگی را یکی دیگر از نیازهای اساسی امروز جامعه دانست و افزود: عقیدتی سیاسی ارتش در راستای تقویت و توسعه حوزه‌های فرهنگی به بهترین شکل ورود پیدا کرده و پرورش صدها قاری و حافظ قرآن نمونه‌ای از این تلاش‌ها و اقدامات است.

وی ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را موجب تعالی و عزت نظام اسلامی دانست و گفت: تلاوت قرآن اگر همراه با تدبر در آیات و عمل به آموزه‌های الهی باشد، سعادت بشریت را به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام وفا یادآور شد: همچنین با تلاش‌های صورت گرفته نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در میان سایر نیروها، توانسته در زمینه نماز هم رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: آموزش صحیح در راستای فرامین الهی و انجام فعالیت‌های هدف‌دار دینی و فرهنگی در سطح مراکز آموزشی از اولویت‌های مهم عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در راستای ارتقای شاخص‌های دینی و فرهنگی در افراد جامعه است.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش کشور در پایان با بیان اینکه عقیدتی سیاسی دارای مسئولیت بسیار سنگین و مهمی است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی عقیدتی سیاسی ارتش تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت و اجرای منویات و اوامر رهبر است و در راستای تحقق این مهم از تمامی امکانات موجود استفاده می‌کند.

گفتنی است، تیپ‌های مستقل 316 قهرمان همدان، 228 سقز و 328 مریوان نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول