اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سوم خرداد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در کاشان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه پاسداران کاشان برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در کاشان برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، فرمانده سپاه این شهرستان صبح امروز در این مراسم انگیزه الهی را رمز ایجاد و ماندگاری انقلاب دانست و اظهار داشت: کار خالص برای خدا کردن و داشتن نیت خدایی از عوامل مهم حفظ و بقای جمهوری اسلامی بوده است.

جواد نائینی عامل دوم برای جاودانگی نظام جمهوری اسلامی را وحدت کلمه ذکر و عنوان کرد: ملت ایران با برخورداری از دو عنصر اخلاص و وحدت تاکنون توانسته در برابر انواع تهاجمات دشمن بایستد و لذا حفظ این دو عامل برای تحقق دیگر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی لازم و ضروری است.

وی با اشاره به وصایای امام راحل خاطرنشان کرد: هنگامی که معمار کبیر انقلاب اسلامی در فرمایشات خود از دو عنصر«فراموشی هدف» و «تفرقه و اختلاف»به‌عنوان دو عامل فروپاشی انقلاب اسلامی نام می‌برد بیانگر اهمیت و لزوم دقت همگان در پرهیز از این دو آفت است.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرینان بیت‌المقدس یادآور شد: شهرستان دارالمؤمنین کاشان افتخار دارد که در دوران دفاع مقدس 25 هزار نفر از فرزندان خود را روانه جبهه‌های حق علیه باطل کرده و یک‌هزار و 700 شهید نیز که بیش از 100 شهید آن مربوط به عملیات بیت‌المقدس است تقدیم نظام جمهوری اسلامی کند.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه عدم حضور در صحنه از بزرگترین گناهان کبیره است تصریح کرد: وظیفه تک‌تک ملت ولایتمدار و شیعه است که در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی جامعه حضور مؤثر داشته باشند.

در پایان این مراسم از ایثارگران و شهدای کاشانی که در عملیات غرور آمیز بیت‌المقدس شرکت داشتند تجلیل شد.  

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول