اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه:

حجاب اسلحه نبرد برعلیه غرب است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه گفت: جنگ نرم ذهن و فرهنگ خانواده را نشانه می‌رود و حجاب اسلحه نبرد در برابر برنامه‌های فرهنگ برهنگی غرب است.

حجاب اسلحه نبرد برعلیه غرب است

 مریم اسلام‌پناه در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: حجاب به معنای نگهداری، محافظت، مراقبت و صیانت است.

اسلام‌پناه با اشاره به اینکه نیمی از پیکر جامعه را زنان تشکیل می‌دهد افزود: در جامعه شاهد حضور زن در فعالیت‌های اجتماعی هستیم لذا ضرورت دارد که زن حجاب داشته باشد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در جلسه‌ای که با زنان فرهیخته داشتند که زن دو وظیفه اصلی به عهده دارد نخست وظیفه حفظ حریم خانواده با نقشی که به عنوان مادر و همسر ایفا می‌کند و دیگری حضور زن در اجتماع است با حفظ حجاب، ادامه داد: زنان بدانند که یک حصار محکم مانند حجاب برای محافظت از خود دارند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه با بیان اینکه برهنگی بیماری عصر موجود است تصریح کرد: کشورهای اروپایی به اسم تمدن‌، پیشرفت و تکنولوژی برنامه‌های گوناگونی را در شکل‌های مختلف وارد کشورهای جهان سوم و اسلامی می‌کنند.

وی با اشاره به مبارزه فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد: جنگ نرم فرهنگی ذهن و افکار را نشانه می‌گیرد و ذهن و فرهنگ خانواده را تغییر می‌دهد.

اسلام‌پناه با بیان اینکه در برابر تبلیغات بدحجابی دشمنان باید ارزش‌های بنیادی و اعتقادی را تقویت کرد گفت: حجاب اسلحه پایگاه نبرد بر علیه غرب است و زیربنای آن آگاهی فرهنگی و جامعه اطلاعاتی است که به راحتی تحت تاثیر بیگانگان قرار نگیرند.

وی با اشاره به حضور زن ایرانی در عرصه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور زنان در عرصه‌های مهم مدیریتی 5 درصد است و 62 درصد دانشجویان کشور را زنان تشکیل می‌دهند و این نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران و نقش زن در آن است.

اسلام‌پناه در پایان گفت: حضور زن در جامعه در همه زمینه‌ها مستلزم حفظ حریم حجاب است تا گل‌های گلخانه حجاب پژمرده نشود.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول