اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان شهریور ماه

411 مددجوی بهزیستی قم صاحب‌خانه می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری 411 مددجوی زیر پوشش بهزیستی استان قم بر اساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی در استان قم خانه‌دار می‌شوند.

411 مددجوی بهزیستی قم صاحب‌خانه می‌شوند

ابراهیم حاجی‌مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طرح آفتاب در راستای خدمات‌رسانی پایدار به مددجویان که جامعه هدف بهزیستی هستند در استان قم برگزار شده است.

وی افزود: بیش از 3 هزار و 500 نفر در مسکن مددجویان بهزیستی استان قم ثبت‌نام داشته‌‌اند که تا سه سال آینده مسکن آنان واگذار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قم خاطر نشان کرد: همچنین از این تعداد 500 نفر از مددجویان فاقد شرایط لازم برای دریافت مسکن بوده‌اند.

وی اظهار کرد: از سال 89 تاکنون مسکن 2 هزار نفر از مددجویان جانمایی شده است که در حال حاضر 46 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حاجی‌مظفری عنوان کرد: بر اساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان قم از میان تعداد واحدهای در دست احداث 411 واحد مسکونی مربوط به مددجویان بهزیستی استان قم تا پایان شهریورماه سال جاری واگذار می‌شود.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات به مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان قم گفت: به یک هزار مددجوی بهزیستی که از لحاظ معیشتی دچار مشکل بوده‌اند 4 میلیارد تومان به عنوان کمک بلاعوض اهدا شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: همچنین در همین راستا 25 میلیون تومان وام با بهره چهار درصد به خانواده‌های بهزیستی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: 5 هزار و 600 نفر از افراد زیر پوشش از خدمات مستقیم سازمان بهزیستی استان قم بهره‌مند می‌شوند.

حاجی‌مظفری با اشاره به ارتقاء ظرفیت شغلی در استان قم گفت: در سال گذشته برای یک هزار و 200 نفر از مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی استان قم زمینه اشتغال فراهم شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول