اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

رئیس جدید اداره بهزیستی بهار معرفی شد

خبرگزاری فارس: فریدالدین حجت‌الاسلامی به عنوان رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان بهار معرفی شد.

رئیس جدید اداره بهزیستی بهار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، ظهر امروز با حضور تنی چند از مسئولان شهرستان، فریدالدین حجت‌الاسلامی به عنوان رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان بهار معرفی و از زحمات عفت بهرامی تقدیر شد.

فرماندار بهار در این مراسم اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مددجویان عشق می‌خواهد و این کار بسیار ستودنی است و مردم نیز از این نهاد حمایتی انتظاراتی دارند که مسئولان بهزیستی باید با خدا معامله کنند و هر چه در توان دارند برای خدمت به مردم به کار گیرند.

نصرت‌الله گلکارزاده از آمادگی برای خدمت‌رسانی به محرومین شهرستان در حد توان خبر داد و گفت: باید طوری برنامه‌ریزی شود که مشکلات مالی، مسائل روحی، روانی و اشتغال مددجویان به نوعی برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه معلولان موفقی در جامعه ما وجود دارند که با شناسایی استعداد آنان و سرمایه‌گذاری مناسب می‌توان این استعدادها را شکوفا کرد، افزود: مسئولان بهزیستی باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب زمینه برای استفاده بیشتر از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های معلولان در حوزه‌های مختلف فراهم کنند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان نیز اظهار داشت: اعتبارات دولتی پاسخگوی نیاز نیست و باید خیرین و نیکوکاران شهرستان توجه ویژه‌ای به این نهاد داشته باشند تا بتوانیم بیش از گذشته به محرومین خدمت‌رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: فضای اداری بهزیستی شهرستان مناسب و مطلوب نیست که باید ساختمان جدیدی در این شهرستان ایجاد شود و قسمتی از حوزه‌های اجتماعی استان در شهرستان‌ها ایجاد می‌شود که توسط خیرین اداره می‌شود که یک حوزه نیز در شهرستان بهار دایر خواهد شد.

رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان بهار نیز گفت: وظیفه خدمت‌رسانی به محرومین بر عهده بهزیستی است و مسئولان باید همکاری لازم را داشته تا سطح فعالیت این اداره را در دیار آیت‌الله بهاری ارتقا دهیم.

فریدالدین حجت‌الاسلامی اظهار داشت: معلولان ولی‌نعمتان جامعه و بهزیستی هستند و همه باید تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به این قشر به کار گیریم.

وی اضافه کرد: بهزیستی در بهبود، پیشگیری و درمان همه آسیب‌ها به عنوان مهم‌ترین دستگاه اجرایی به شمار می‌رود و نقطه امیدی برای دردمندان و نیازمندان است و در این راستا با سیاست‌های دولت در شهرستان همگام خواهیم بود تا بتوانیم رضایت خدا را در برداشته باشیم. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول