اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نساجی مازندران خبر داد

راه‌اندازی مدرسه فوتبال نساجی مازندران/ سرمربی نساجی معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نساجی مازندران از راه‌اندازی آکادمی و مدرسه فوتبال نساجی مازندران خبر داد.

راه‌اندازی مدرسه فوتبال نساجی مازندران/ سرمربی نساجی معرفی شد

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: پس از تسویه حساب مالی با کادر فنی، بازیکنان و سایر طلبکاران فصل گذشته تمرینات فصل جدید تیم فوتبال نساجی مازندران برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران با بیان اینکه دو ماه کار کارشناسی به منظور معرفی سرمربی فصل جدید تیم فوتبال نساجی مازندران صورت گرفت، گفت: با چندین مربی در مورد واگذاری سرمربیگری این تیم مذاکراتی صورت گرفت.

سعادتمند تصریح کرد: انتخاب سرمربی تیم فوتبال نساجی با توجه به برنامه‌ریزی این فصل به منظور صعود به لیگ برتر از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

وی، اسماعیل اسماعیلی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران عنوان کرد و افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و با توجه به نتایج فصل قبل با شرایط جدید، این انتخاب صورت گرفته است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران خاطرنشان کرد: برای ارتقای سطح مربیگری استان مازندران باید به مربیان بومی اعتماد کنیم.

سعادتمند یادآور شد: تمام بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند در اختیار کادر فنی جدید برای مشخص شدن وضعیت همکاری قرار خواهند گرفت.

این مسئول از راه‌اندازی آکادمی و مدرسه فوتبال نساجی مازندران خبر داد و گفت: آکادمی نساجی مازندران در رده‌های سنی مختلف استعدادیابی می‌کند.

وی با بیان اینکه استعدادیابی از سنین پایه در دستور کار باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران قرار دارد، متذکر شد: تیم‌های رده‌های نوجوانان، جوانان و امیدهای نساجی مازندران در هفته آینده برای انتخاب بازیکنان شروع به کار می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران اذعان داشت: با کمک مادی و معنوی تمام مسئولان و حمایت‌های شخص استاندار و همراهی و همدلی هواداران قائمشهری تیمی در حد نام نساجی روانه رقابت‌های لیگ یک خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول