اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌همت موسسه قرآنی فاطمه‌الزهرا(س)؛

مهدکودک قرآنی در بروجن راه‌اندزی می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: موسسه قرآنی فاطمه الزهرا(س) بروجن مهدکودک و پیش‎دبستانی با رویکرد قرآنی راه‌اندازی می‌کند.

مهدکودک قرآنی در بروجن راه‌اندزی می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان پیش ازظهر امروز در نشست با مسئولان موسسه قرآنی فاطمه‌الزهرا(س) این شهرستان اظهار داشت: تربیت کودکان براساس آموزه‌های قرآنی و آشنا کردن آنان با قرآن از اهداف تأسیس این مهد است.
وی افزود: گسترش مراکز قرآنی برای تربیت قرآنی کودکان و ترغیب والدین به ثبت‌نام کودکان در این مرکز از دیگر اهداف تأسیس این مهد است.
الهیان با بیان اینکه این مرکز سالانه ظرفیت پذیرش 70 خردسال را دارد، تصریح کرد: با راه‌اندازی مهدکودک، قصه‌های قرآنی، حفظ قرآن و هنرهای دستی به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‎شود.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن در ادامه این جلسه از برگزاری دومین نشست شورای عمومی بروجن خبر داد و گفت: این نشست با هدف هم‌اندیشی پیرامون مسائل فرهنگی و بررسی مشکلات و کمبودهای فرهنگی این شهرستان برگزار می‎شود.
وی افزود: ترغیب اعضای شورا و مسئولان نهادهای مختلف برای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری این نشست است.
الهیان از برگزاری مراسم بزرگداشت میرزا هاشم بروجنی و علی علوی از شاعران فقید بروجن خبر داد و گفت: اجرای تئاتر خیابانی در مراکز عمومی و آموزشی از دیگر مباحث پیش رو در این شهرستان است که در صورت توافقات صورت گرفته به‌زودی در این شهرستان برگزار می‎شود.
وی با بیان اینکه این نشست 27 شهریورماه در بروجن برگزار می‎شود، گفت: در این نشست مسئولان ادارات و نهادهای مختلف و امام جمعه حضور دارد.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن در ادامه همچنین از اعزام 27 روحانی به این شهرستان همزمان با فصل تابستان خبر داد و گفت: این روحانیان با تبلیغات اسلامی در برگزاری طرح غنی‎سازی اوقات فراغت همکاری داشتند.
وی افزود: از این تعداد 23 نفر مبلغ و مابقی مبلغه بودند که از دفتر تبلیغات قم و اصفهان به بروجن اعزام شدند.
الهیان با بیان اینکه به‌همت این روحانیان 27 پایگاه جذب جوانان و نوجوانان در بروجن تشکیل شد، تصریح کرد: از این تعداد هشت پایگاه در بروجن، 11 پایگاه در بخش مرکزی، شش پایگاه در بخش گندمان و دو پایگاه در بلداجی دایر شد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول