اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

برخورد دستگاه قضا با متخلفان عامل مهم کاهش ناهنجاری‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون استاندار هرمزگان برخورد دستگاه قضایی با اراذل و اوباش، سارقان، قاچاقچیان سوخت و مواد مخدر و سایر جرایم را بسیار موثر و عامل مهم نظم‌بخشی و کاهش ناهنجاری و معضلات اجتماعی عنوان کرد.

برخورد دستگاه قضا با متخلفان عامل مهم کاهش ناهنجاری‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه که در سالن اجتماعات دادگستری هرمزگان برگزار شد، با تبریک این روز و نام‌گذاری روز سوم هفته قوه قضاییه به نام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه ارزش‌های اسلامی در جامعه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه ارزش‌های اسلامی وظیفه آحاد جامعه اسلامی است و همه در مقابل این وظیفه مهم اسلامی تکلیف داریم.

وی با تاکید بر تقویت باورهای دینی و ملی به عنوان اصلی‌ترین مسائل اعتقادی و فرهنگی خاطرنشان کرد: تقویت باورهای دینی و اعتقادی در ردیف مهم‌ترین وظایف است، لذا شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌هایی که شهدا و مسیری که در آن قرار داشته‌اند آن را به خوبی درک نکرده‌اند، ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان فرهنگ ایثار و شهادت را دربر دارنده آثار و برکات عظیمی دانست که به شکل مستقیم و غیر مستقیم جامعه را شامل می‌شود و از ایثار و شهادت به عنوان یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی و شیعی که جلوه‌های اعجاب‌انگیز آن در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس به روشنی آشکار شد، نام برد.

وی در ادامه استقلال دستگاه قضایی را مورد اشاره قرار داد و افزود: قوه قضائیه جمهوری اسلامی دستگاهی است که با رعایت استقلال در امر قضا بدون تحت تاثیر قرار گرفتن از جریانات و گروه‌های مختلف فکری و سیاسی در مسیر صحیح اجرای عدالت گام برمی‌دارد و امروز بر خود افتخار می‌کنیم که قضات ما با رعایت اصل برائت و علم و دانش روز در مسیر کاهش جرایم حرکت می‌کنند و احکامی را که صادر می‌کنند منطبق بر قانون و شرع مقدس اسلام و ارزش‌های اسلامی و دینی است.

بامری همکاری، تعامل، وحدت و هم‌دلی دادگستری استان با دستگاه‌های اجرایی را مثال‌زدنی عنوان کرد و گفت: ما در مجموعه استانداری شاهد هستیم که برای کاهش جرایم امنیتی و برقراری امنیت پایدار برای مردم استان چگونه مسئولان دادگستری و قضات شریف در کنار دستگاه‌های اجرایی با وحدت و تعامل در مسیر پیش‌برد صحیح امور گام برمی‌دارند و این هماهنگی و انسجام توانسته راه‌گشای بسیاری از امور شود.

معاون استاندار هرمزگان برخورد دستگاه قضایی با اراذل و اوباش، سارقان، قاچاقچیان سوخت و مواد مخدر و سایر جرایم را بسیار موثر و عامل مهم نظم‌بخشی و کاهش ناهنجاری و معضلات اجتماعی عنوان کرد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول