اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم:

خانواده‌ها به سادگی از کنار ناهنجاری‌های اجتماعی عبور نکنند‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم گفت: خانواده‌ها به عنوان بزرگترین مدرسه و سرمایه‌های اجتماعی جامعه، به سادگی از کنار مسائل خانمان‌سوز و ناهنجاری‌های اجتماعی عبور نکنند.

خانواده‌ها به سادگی از کنار ناهنجاری‌های اجتماعی عبور نکنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی بعد از ظهر امروز در دوره آموزشی خانواده که به میزبانی کانون فرهنگی بانوان جهرم برگزار شد اظهار داشت: تربیت فرزندان برای والدین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و آن‌ها باید خانه را به محلی امن برای کاستن از مشکلات و کاستی‌های زندگی جوانان و فرزندان تبدیل کنند.

وی آموزش را مقوله‌ای که انسان در طول زندگی به آن نیاز دارد دانست و افزود: آموزش مفید می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات را حل کرده و یک زندگی مطلوب را برای انسان رقم بزند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم ابراز داشت: اداره تبلیغات اسلامی در سرفصل‌های خود در بحث آموزش شاخصه‌های متعددی را بررسی می‌کند که یکی از آن‌ها برگزاری جلسات آموزش خانواده است.

وی بیان داشت: امر آموزش خانواده و مشاوره با به کارگیری مربیان مجرب به صورت جدی و با تلاش بیش از پیش در ارگان‌ها و نهادهای مختلف جهرم درحال اجرا است.

حسینی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها به عنوان بزرگترین مدرسه و سرمایه‌های اجتماعی جامعه باید در تربیت انسان‌های توانمند و دارای مهارت‌ آموزش ببینند تا در مقابله با مسائل و مشکلات اجتماعی برخورد اصولی و منطقی داشته باشند و به سادگی از کنار مسائل خانمان‌سوز و ناهنجاری‌های اجتماعی عبور نکنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم تصریح کرد: زن و مرد با ازدواج و بچه‌دار شدن بزرگترین مسئولیت زندگی خود را عهده‌دار شده و باید در تربیت و پرورش فرزندان نهایت توان خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول