اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در شورای اسلامی:

فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران در هر شرایطی ادامه می‌یابد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران در هر شرایطی ادامه می‌یابد.

فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران در هر شرایطی ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عوض حیدرپور ظهر امروز در  جمع مسئولان شهرضا با بیان اینکه فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران در هر شرایطی ادامه می‌یابد، اظهار کرد: فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، هیچ‌گونه توقفی در آینده ندارد.

وی با تاکید بر اینکه توقف غنی‌سازی خط قرمز کشور در مذاکرات هسته‌ای، است، افزود: آخرین جمع‌بندی کمیسیون امنیت ملی، غنی‌سازی 20 درصد تا رفع نیازمندی‌های کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در شورای اسلامی در ادامه در مورد اتفاق‌های رخ داده در ماه ابتدایی مجلس نهم اضافه کرد: اتفاقات یک ماه گذشته مجلس یک تلخی را به وجود آورد که نباید به این شکل می‌شد.

وی ادامه داد: با توجه به اشکال تراشی‌های خارج از مجموعه، چند نفر از نمایندگان، در راستای یک وظیفه شرعی، انقلابی و دینی خود وارد میدان شده و به هر حال سناریویی شکل گرفت و تلخی را به وجود آورد.

حیدرپور تصریح کرد: اعتبارنامه‌هایی که مورد اعتراض قرار گرفتند به دلیل برخی اشکال تراشی‌هایی بود که از موضوعات فرعی بر اعتبارنامه‌ها وارد شده بود.

وی تخصص، تحصیلات عالی و توانمندی انقلابی را از مشخصه‌های نمایندگان مجلس نهم دانست و تاکید کرد: این خصوصیات می‌تواند شتاب و سرعت پیشرفت کشور را افزایش دهد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول