اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد:

افتخار می‌کنم که منسوب به شهدا هستم / دانشمندان هسته‌ای در سطح بالایی هستند

خبرگزاری فارس: همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد گفت: افتخار می‌کنم که منسوب به شهدا هستم.

افتخار می‌کنم که منسوب به شهدا هستم / دانشمندان هسته‌ای در سطح بالایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شهره پیرانی شنبه شب در همایش لاله‌های انتظار در شهرستان ساری اظهار داشت: صحبت کردن از شهدای عرصه علمی و هسته‌ای، صحبت کردن از یک فرد و چند نفر نیست بلکه صحبت از کسانی است که در راه یک آرمان و ایده جانشان را از دست دادند.

* شیوه جنگ تغییر کرد

وی تصریح کرد: دیروز جنگ به ما تحمیل شد اما امروز در جبهه دیگر افرادی برای حفظ و آبادانی ایران جانشان را نثار کردند.

پیرانی ادامه داد: شیوه جنگ تغییر کرد، در حال حاضر جنگ دشمن جنگ نرم است ولی آرمان و اهداف همه کسانی که در راه اسلام و ایران اسلامی به شهادت رسیدند، حفظ اسلام بود.

وی با اشاره به نحوه شهادت مهندس شهید داریوش رضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: دشمن عزیزترین فرد زندگی‌ام را از من گرفت و با وحشیانه‌ترین شیوه، جلوی چشمان من و دخترم به شهادت رسید و آن لحظه را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم.

* خوشحالی من این است که همسرم در راه ایمان بلندی که داشت به شهادت رسید

همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد با اعلام اینکه اگر همسرم به نوعی دیگر جانش را از دست می‌داد برایم دلتنگی بیشتری داشت، تصریح کرد: تنها با شهادت می‌توانم سرم را بالا بگیرم و به دخترم اعلام کنم که به پدرت افتخار کند.

وی با اشاره به اصابت چند گلوله توسط دشمن به شهید رضایی‌نژاد تاکید کرد: هدف دشمن از ترور ایجاد فضای رعب وحشت در کشور بود و اینگونه ترورها را در به‌ شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای دیگر به کار گرفت.

پیرانی با بیان اینکه بدون داریوش روزهای سختی را تحمل می‌کنم، بیان کرد: خوشحالی من این است که همسرم در راه ایمان و آرمان بلندی که داشت به شهادت رسید و در راه اسلام آگاهانه جان داد تا مردم ایران جاوادنه بمانند.

* دانشمندان هسته‌ای کشور در سطح بسیار بالایی قرار دارند

وی در ادامه اضافه کرد: ممکن است برخی از پیام شهدا در حال حاضر قابل بیان نباشد ولی ایمان دارم که تاریخ قضاوتی درستی از افراد انجام می‌دهد و کسانی که در آینده منسوب به شهدا هستند با افتخار سرشان را بالا می‌گیرند.

همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد با اشاره به مدارج بالای علمی دانشمندان هسته‌ای کشورمان تاکید کرد: دانشمندان شهید هسته‌ای کشور به لحاظ علمی در سطح بسیار بالایی قرار داشتند و بسیاری از کشورها خواهان بکارگیری آنها بودند ولی این عزیزان ترک وطن و اقامت در دیگر کشورها را به فکرشان نیز راه نمی‌دادند.

* افتخار می‌کنم که منسوب به شهدا هستم

پیرانی در ادامه با اشاره به زادگاهش آبدانان ایلام بیان کرد: من جنگ را با پوست و استخوانم احساس کردم و در زمان آزادسازی مهران هفت ساله بودم.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری حماسه آزادسازی مهران در مازندران بیان داشت: موضوع آزاد‌سازی مهران در کشور کمتر پرداخته شد و برگزاری این همایش کار بسیار بزرگی بود.

همسر شهید رضایی‌نژاد در پایان گفت: افتخار می‌کنم که منسوب به شهدا هستم.

انتهای پیام/آ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول