اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان خواستار شد

تلاش مسئولان برای حل مشکلات کشاورزان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان خواستار تلاش مسئولان برای حل مشکلات کشاورزان زنجانی شد.

تلاش مسئولان برای حل مشکلات کشاورزان زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قدرت‌الله سلیمانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان زنجان اظهار داشت: مسئولان اجرایی باید اقدامات لازم را در زمینه حل مشکلات کشاورزان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته فقط 60 درصد کود مورد نیاز بخش کشاورزان زنجانی تامین شد، خاطرنشان کرد: سال گذشته به علت نبود یارانه بخشی از کود مورد نیاز کشاورزان زنجانی تامین نشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زنجان اذعان کرد: در صورتی که یارانه مربوط در زمینه کود به بخش کشاورزی اختصاص پیدا نکند، کشاورزان در تامین و کشت محصولات خود دچار مشکل می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به مبارزه در زمینه سن گندم یادآور شد: باید آگاه‌سازی لازم در زمینه مبارزه با این آفت در بین کشاورزان انجام شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه آغاز برداشت محصولات بهاره نزدیک است، ادامه داد: تمهیدات لازم به منظور مبارزه با آفت سن باید از همین الان آغاز شود تا در زمان مقرر کشاورزان خسارت نبینند.

همچنین در ادامه این جلسه معاون فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به موضوع انتخابات یادآور شد: مشارکت مردم و مسئولان در انتخابات نقش مهمی در توسعه کشور دارد.

ذکرالله کاظمی اذعان کرد: برگزاری انتخابات به عنوان یک پایه و اساسی برای تداوم نظام و انقلاب محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ستاد انتخاباتی در شهرستان زنجان تشکیل شده و اقدامات لازم را در زمینه برگزاری هرچه بهتر انتخابات انجام می‌دهد.

معاون فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه اقدامات لازم در زمینه تعیین صلاحیت داوطلبان توسط ستاد شهرستانی بررسی شده است، اضافه کرد: داوطلبان در این مرحله چهار روز فرصت داشتند که اعتراض خود را مبنی بر رد صلاحیت به هیئت نظارت تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تاکنون 32 انتخابات را پشت سر گذاشته‌اند، ادامه داد: این امر نشان‌دهنده این است که مردم ایران دارای تجربه بسیاری در زمینه انتخابات دارند.

همچنین در این جلسه معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار زنجان با اشاره به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده  برای اجرا در ایام دهه فجر یادآور شد: هماهنگی‌های لازم به منظور اجرای پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این دهه صورت گرفته است.

محمد رضا براتی اذعان کرد: برگزاری برنامه‌های دهه فجر به شکل مناسب و برنامه‌ریزی شده وظیفه همه مسئولان اجرایی در شهرستان است.

وی همچنین با اشاره به سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهوری به استان زنجان ادامه داد: باید اقدامات و پیگیری‌های لازم به منظور تکمیل پروژه‌ها در شهرستان زنجان صورت گیرد، تا در زمان مقتضی با حضور هیئت دولت اقدامات لازم به منظور بهره‌برداری از پروژه‌ها انجام شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول