اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا تأکید کرد

لزوم طرح‌ریزی مناسب برای رفع مشکلات کشاورزان بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: لزوم طرح ریزی مناسب و انجام اقدامات موثر برای رفع مشکلات صنعتگران و کشاورزان بویین زهرایی باید در اولویت وظایف کاری مسئولان جهاد کشاورزی این شهرستان قرار گیرد.

لزوم طرح‌ریزی مناسب برای رفع مشکلات کشاورزان بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ظهر امروز نخستین کار‌گروه ویژه کمیته بررسی طرح توسعه بخش کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا با حضور ابوالفضل طاهرخانی فرماندار بویین‌زهرا، مرتضی شعبان‌ن‍‍‍‍‍‍ژاد رئیس اداره جهاد کشاورزی و آبخیز‌داری شهرستان بویین‌زهرا و همچنین جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری بویین‌زهرا برگزار شد.

فرماندار بویین‌زهرا در این جلسه اظهار کرد: بخش کشاورزی و گسترش و رونق آن در کشور همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های مسئولان و دست‌اندر‌کاران نظام مطرح بوده و هنوز هم مشکلات فراوانی در این عرصه و‌جود دارد.

ابوالفضل طاهر‌خانی افزود: باید با همت و کوشش بیشتر در این زمینه باعث افزایش کشت و جلوگیری از به هدر رفتن انرژی در این بخش شویم.

وی با بیان اینکه بویین‌زهرا در سالیان اخیر رشد بسیار بالایی را در زمینه صدور محصولات کشاورزی داشته است، افزود: ادامه تلاش برای بهبود وضعیت کشاورزان و صنعتگران در این شهرستان امری ضروری و مهم است.

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به اینکه میزان تولید محصولات کشاورزی در طرح کشوری خصوصا در استان‌های حاصل‌خیز کشور در حال افزایش است، تصریح کرد: کشور ما با توجه به نقاط مطلوب و خاک مساعدی که برای کشاورزی و زراعت دارد همواره می‌تواند به عنوان یکی از صادر‌کنندگان و تأمین‌کنندگان محصولات کشاورزی در بین کشور‌های دیگر مطرح باشد.

طاهر‌خانی عنوان کرد: لزوم طرح‌ریزی و انجام اقدامات مؤثر برای رفع مشکلات صنعتگران و کشاورزان بویین‌زهرا باید در اولویت وظایف کاری مسئولان جهاد کشاورزی این شهرستان قرار گیرد.

وی تأکید کرد: حضور جوانان و نیرو‌های زبده برای تسریع و گسترش روند کشاورزی می‌تواند کمک شایانی به کشاورزان و دست‌اندرکاران در این بخش کند.

فرماندار بویین‌زهرا در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بالای بویین‌زهرا در عرصه‌های مختلف علمی و تجاری خاطر نشان کرد: این شهرستان استعداد بسیار بالا و مطلوبی در زمینه ترویج فرهنگ کارآفرینی و گسترش صنعت و عمران دارد.

طاهر‌خانی اضافه کرد: باید با حمایت و تقویت بیش‌تر عناصر اجتماعی و تأثیرگذار در آبادانی شهرستان بویین‌زهرا، حضور آن‌ها را در عرصه کارآفرینی و صنعت بیش‌تر کنیم.

وی در خاتمه با بیان اینکه هر یک ازمسئولان در حوزه‌های مرتبط با خود وظایف سنگینی را بر عهده دارند، عنوان کرد: توکل بر خداوند متعال و تلاش برای خدمات‌رسانی‌ به محرومان و اقشار ضعیف زمینه رضایت خداوند را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول