اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت خواستار شد؛

تسریع در حل مشکلات کشاورزان مرودشت

خبرگزاری فارس: فرماندار مرودشت خواستار تسریع در حل مشکلات کشاورزان به ویژه چغندرکاران این شهرستان شد.

تسریع در حل مشکلات کشاورزان مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، یدالله حسینی صبح امروز در جلسه کارگروه آب و خاک و کشاورزی این شهرستان خواستار تسریع در حل مشکلات کشاورزان به ویژه چغندرکاران این شهرستان شد و اظهار داشت: همراهی و همدلی مسئولان با کشاورزان و حل مشکل این حوزه تاثیرگذار کشور به نفع نظام و توسعه کشور است و امیدواریم با حرکت مضاعف مسئولان و همت مردم آینده رو به رشدی برای توسعه کشورمان داشته باشیم.
حسینی همچنین خواستار تحویل به موقع سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزان شد و افزود: با توجه به ضرورت این مهم در فصول مختلف به ویژه فصل پاییز که دوره و زمان کشت بوده لازم است تدابیری اتخاذ شود تا کشاورزان نگران تامین سوخت مورد نیاز خود نباشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت اضافه کرد: شهرستان مرودشت یکی از قطب‌های مهم و بزرگ کشاورزی در کشور محسوب می‌شود و ما به عنوان متولیان حوزه کشاورزی باید سعی کنیم تمام نیازهای کشاورزان تامین شود و در رفع مشکل آنان دریغ نکنیم.
فرماندار مرودشت همچنین به کاهش سطح آتش‌سوزی در سطح مزارع و جنگل‌ها در سال جاری در شهرستان مرودشت اشاره کرد و گفت: با فرهنگ‌سازی و استفاده از اکیپ‌های مختلف و استفاده از نیروهای مردمی به ویژه همکاری بسیج اقدامات موثر و تلاش مضاعفی صورت گرفت که نسبت به موارد مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشت.
وی در پایان خواستار برگزاری جلسات یک‌ماهه گارگروه آب و خاک و کشاورزی مرودشت برای تسریع در حل مشکلات کشاورزان با توجه به اهمیت این حوزه در شهرستان شد.
انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول