اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

بهره‌برداری از راه آهن مراغه ـ ارومیه تا پایان دولت دهم

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات ساخت راه آهن مراغه ـ ارومیه تا پایان دولت دهم به پایان می‌رسد.

بهره‌برداری از راه آهن مراغه ـ ارومیه تا پایان دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی نیکزاد صبح امروز در بدو ورود به ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دولت برای تکمیل طر‌ح‌های نیمه تمام اهتمام و توجه جدی دارد که در این راستا راه آهن مراغه ـ ارومیه تا پایان کار دولت دهم با تامین اعتبارات لازم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه طرح‌های مسکن مهر کشور در قالب طرح مهر ماندگار را مورد اشاره قرار داد و افزود: دولت در تلاش است تا با تامین اعتبارات مناسب تمامی طرح‌های مسکن مهر سراسر کشور را که در حال اجرا هستند تا پایان نیمه نخست سال آینده به متقاضیان مسکن مهر تحویل دهد.

نیکزاد از بهره‌برداری 43 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در زمان دولت‌های نهم و دهم احداث و نوسازی بیش از 143 هزار مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز شده و تاکنون از این تعداد 57 هزار واحد شامل واحدهای مسکن شهری و روستایی به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه این گفت‌وگو پروژه راه آهن مراغه- ارومیه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این پروژه و پروژه‌های بزرگراه شهید کلانتری، مسکن مهر و مسکن روستایی از جمله طرح‌هایی هستند که دولت در نظر دارد این طرح‌ها در زمان کوتاهی به اتمام رسیده و مردم از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است، راه آهن مراغه - ارومیه، 181 کیلومتر طول دارد که در پنج قطعه ساخته می‌شود و در حال حاضر قطعه مراغه - میاندوآب به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی آذربایجان‌غربی به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول