اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس بودجه دفتر امور اجتماعی بهزیستی خبر داد

رشد 30 درصدی بودجه سازمان بهزیستی

خبرگزاری فارس: کارشناس بودجه دفتر امور اجتماعی بهزیستی از رشد 30 درصدی بودجه جاری سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

رشد 30 درصدی بودجه سازمان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیامک رسایی ظهر امروز در همایش کارشناسان مسئول مراکز غیر دولتی روزانه توانبخشی در شهرکرد، اظهار داشت: بودجه کل کشور به سه طبقه بودجه هزینه‌ای، بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و تملک دارایی‌های مالی تقسیم می‌شود.

وی افزود: بودجه تملک دارایی سرمایه‌ای، بودجه عمومی دولت است که نسبت به سال گذشته سه درصد رشد منفی داشته است.

رسایی با اشاره به رشد 11.3 درصدی بودجه هزینه‌ای بهزیستی، گفت: بودجه عمومی نیز 14 درصد رشد داشته است و تملک دارایی مالی نیز رشد منفی داشته است.

کارشناس بودجه دفتر امور اجتماعی بهزیستی ادامه داد: با توجه به آمار ارائه شده بودجه هزینه‌ای بهزیستی 30 درصد رشد داشته، بودجه عمرانی بهزیستی نیز افزون بر چهار برابر افزایش یافته و بودجه تملک دارایی مالی نیز هیچ تغییر نداشته است.

وی با اشاره به مجموع بودجه بهزیستی از هزینه کل کشور، گفت: مجموع سهمیه بودجه بهزیستی از بودجه کل کشور در سال گذشته 73/0 درصد کل بودجه بوده و در سال ‌جاری به 84/0 درصد افزایش یافته است.

رسایی از رشد 30 درصدی بودجه جاری سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: بودجه جاری سازمان بهزیستی 30 درصد رشد داشته که نسبت به بودجه هزینه‌ای دولت که 11 درصد بوده است، نشانگر توجه بیشتر دولت به بهزیستی بوده است.

وی با اشاره به چهار گروه جمعیتی مورد توجه و حمایت این سازمان، گفت: چهار قشر کودکان، معلولان، زنان و بزهکاران از جمله افرادی هستند که همیشه مورد توجه بوده و باید تحت حمایت قرار بگیرند و این مسئله بستگی به قشر و طبقه خاص ندارد.

رسایی بخش توانبخشی را نیازمند توجه بیشتر دانست و گفت: در بخش توانبخشی باید بیشتر به بخش فعالی که معلولان در آن حضور دارند توجه کنیم.

کارشناس بودجه دفتر امور اجتماعی بهزیستی همچنین تأمین وسائل توانبخشی برای معلولان را یک نیاز اساسی عنوان و خاطرنشان کرد: افرادی که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند نیازمند تأمین وسایل هستند و بخش دیگر ما بخش‌های اجتماعی است که توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول