اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف نهبندان خبر داد

بقاع نهبندان میزبان جوانان در طرح نشاط معنوی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان از اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شاخص این شهرستان خبر داد.

بقاع نهبندان میزبان جوانان در طرح نشاط معنوی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام محمد الهی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان نهبندان اظهار کرد: با توجه به فراوانی جمعیت جوان کشور و ضرورت توجه به این قشر و نظر به در پیش بودن ایام تعطیلات تابستان؛ برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در اقصی نقاط کشور باید در اولویت فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه نیز به همین منظور در فضاهای معنوی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه طرح تابستانی نشاط معنوی را پیش‌بینی کرده است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان به منظور قطب فرهنگی کردن بقاع متبرکه از جمله اهداف مهم این طرح است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان ادامه داد: منظور از اجرای این طرح، برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امامزادگان با شور و نشاط جوانی است.

الهی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، مزار آقا سیدعلی (ع) و مزار آقا سیدالحسین (ع) نهبندان اجرایی می‌شود، افزود: هم‌اکنون ثبت‌نام از افراد در حال انجام است و تا 9 تیرماه ادامه دارد و از 10 تیرماه نیز کلاس‌ها و برنامه‌های طرح نشاط معنوی آغاز می‌شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش نهبندان نیز در این جلسه با بیان اینکه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان پنج پایگاه در فضاهای آموزشی و مدارس شهرستان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: در این پایگاه‌ها برنامه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، دینی، ورزشی و تفریحی انجام می‌شود.

حبت‌الله آهنی ادامه داد: برای آموزش جوانان و دانش‌آموزان دختر و پسر در رشته‌های ورزشی شنا، بسکتبال، فوتبالٰ و فوتسال یکی از پایگاه‌های اوقات فراغت این اداره در مجموعه ورزشی تختی ایجاد شده است.

وی از برگزاری جلسات مشاوره به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان سال اول دبیرستان در یکی از این پایگاه‌های اوقات فراغت خبر داد و گفت: کلاس‌های تقویتی و آموزشی زبان خارجی و کامپیوتر نیز در ایام تابستان به صورت مستمر برای جوانان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش نهبندان تصریح کرد: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و اعزام طرح‌های هجرت به مدارس برای زیباسازی و بهسازی فضاهای آموزشی از دیگر برنامه‌های تدوین شده این اداره در فصل تابستان به شمار می‌رود.

در ادامه این جلسه هر کدام از مدیران دستگاه‌های متولی غنی‌سازی اوقات فراغت شهرستان نهبندان برنامه‌های پیشنهادی و تدوین شده خویش را ارائه کردند.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول