اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره ملی بستنی صورت گرفت

توزیع 50 هزار بستنی رایگان در بابل

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بابل گفت: ظرف پنج روز 50 هزار عدد بستنی رایگان در جشنواره ملی بستنی و شکلات بابل توزیع شد.

توزیع 50 هزار بستنی رایگان در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، امیر اولیایی صبح امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی بستنی و شکلات در پارک نوشیروانی بابل اظهار داشت: با توجه به استقبال کم نظیر و غیرقابل پیش‌بینی مردم از نخستین جشنواره ملی بستنی و شکلات بابل در نظر داریم سال‌های آینده این جشنواره را به شکل وسیع‌تری برگزار کنیم.

وی افزود: استارت برگزاری این جشنواره با حضور 18 شرکت تولید کننده بستنی و شکلات کشور زده شد که به دلیل بارندگی و مساعد نبودن هوا حدود 13 شرکت در این جشنواره شرکت کردند که در دقایق آخر برگزاری جشنواره چهار شرکت انصراف داده و این جشنواره با حضور 9 شرکت تولیدی برگزار شده است.

اولیایی بیان داشت: با توجه به انسجام و نظم خاصی که در این جشنواره حاکم بوده و با توجه به خدمات مناسبی که غرفه‌داران ارائه دادند بسیاری از مردم خواستار تمدید این جشنواره بودند که به دلیل خستگی زیاد غرفه‌داران این کار مقدور نبوده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه حدود 10 هزار عدد بستنی رایگان بین مردم توزیع شد، کیفیت برگزاری این جشنواره را بسیار مطلوب اعلام کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بابل از برگزاری جشنواره قرآنی در ماه مبارک رمضان، جشنواره غذاهای سنتی، جشنواره بادبادک‌ها و جشنواره مهمان چند دقیقه‌ای در آینده نزدیک در بابل خبر داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول