اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از کشورهای ایتالیا و هلند

سومین جشنواره بستنی و شکلات جهان در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر نخستین جشنواره ملی شکلات و بستنی گفت: بعد از کشورهای ایتالیا و هلند، سومین جشنواره بستنی و شکلات جهان در شهرستان بابل برگزار می‌شود.

سومین جشنواره بستنی و شکلات جهان در مازندران برگزار می‌شود

رامین بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) و به منظور ایجاد فضای شاد برای خانواده‌ها، شهروندان بابلی و شهرهای همجوار این جشنواره به مدت پنج روز در پارک نوشیروانی بابل برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در این جشنواره 22 شرکت مطرح تولید لبنیات کشور شرکت می‌کنند، ادامه داد: این جشنواره با همکاری تعدادی از شرکت‌های تولید کننده بستنی و شکلات و با همکاری شورای شهر و شهرداری بابل برگزار می‌شود.

بابایی بیان داشت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیش از صدها نفر از صاحبان صنایع کشور در این جشنواره شرکت کرده تا برای افزایش تولید و بالابردن بهره‌وری، برندها و صنایع خود را معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک‌هزار و 400 نوع بستنی و شکلات در این نمایشگاه عرضه می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد فضای شاد و متنوع به مناسبت نیمه شعبان، آشنایی با بستنی و شکلات و طعم‌های مختلف آن، آموزش شهروندان برای تهیه شکلات و بستنی، فالوده سنتی و دسرهای خانگی، معرفی محصولات شرکت‌های لبنی و مشارکت جدی مسئولان برای حمایت از صنایع در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

بابایی اذعان داشت: بعد از کشورهای ایتالیا و هلند، سومین جشنواره بستنی و شکلات جهان در شهرستان بابل برگزار می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره ملی شکلات و بستنی متذکر شد: درصدد هستیم سال آینده این جشنواره را به صورت بین‌المللی در بابل برگزار کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول