اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد همدان خبر داد

افتتاح همزمان 4 نمایشگاه هنرهای تجسمی رضوی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در هفته فرهنگ رضوی چهار نمایشگاه هنرهای تجسمی رضوی در شهرستان‌های ملایر، بهار، رزن و فامنین افتتاح می‌شود.

افتتاح همزمان 4 نمایشگاه هنرهای تجسمی رضوی در همدان

خسرو بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع در هفته فرهنگ رضوی خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های مد نظر از 24 تا 30 تیر ماه همزمان با سایر استان‌ها در همدان نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مراسم افتتاح هفته رضوی در آمفی تئاتر مجتمع شهید آوینی یادآور شد: در این روز اجرای نمایش خیابانی، نمایش شمارش معکوس، گفتمان دینی، ویژه برنامه هیئت‌های مذهبی، فیلم سینمایی شب دهم و اجرای نقالی از جمله برنامه‌های روزانه این هفته به شمار می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی رضوی در شهرستان‌های ملایر، بهار، رزن و فامنین خبر داد و تصریح کرد: در بیست و چهارم تیر ماه برنامه‌هایی نیز در شهرستان‌ها برگزار می‌شود به طوری که در ملایر رسم طولانی‌ترین نقاشی و اجرای نمایش خیابانی و در تویسرکان اجرای نمایش صحنه‌ای در دستور کار است.

وی با اشاره به اجرای برنامه نمایش کبوتر حرم هر روز از ساعت 9:30 صبح در آمفی تئاتر مجتمع شهید آوینی یادآور شد: در روز 25 تیر ماه نمایش خیابانی در مقابل درب مجتمع شهید آوینی، نمایش شمارش معکوس، گفتمان دینی، مراسم عصر شعر، فیلم سینمایی شب دهم و اجرای نقالی نیز برگزار می‌شود.

بیات خاطرنشان کرد: رسم طولانی‌ترین نقاشی شهر جوکار و اجرای نمایش خیابانی در شهرستان ملایر، جشنواره نقاشی کانون‌های مساجد در نهاوند، اجرای تئاتر خیابانی در شهر گل‌تپه شهرستان کبودراهنگ و اجرای نمایش صحنه‌ای در مجتمع فرهنگی- هنری تویسرکان نیز از دیگر برنامه‌هاست.

وی از برپایی هشت غرفه نمایشگاهی در مجتمع شهید آوینی خبر داد و افزود: غرفه کتاب‌‌ها و آثار پژوهشی فرهنگ رضوی، غرفه پرده‌خوانی، غرفه طب‌الرضا، غرفه عکاسخانه رضوی، غرفه آژانس مسافرتی، غرفه سفال و غرفه انتشارات به‌نشر آثار خود را به نمایش می‌گذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ابراز داشت: مراسم عصر شعر، خوانش داستان، ویژه برنامه عصر خاطره، نشست با کارگردان فیلم شب دهم، ویژه برنامه کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

وی اذعان داشت: طولانی‌ترین نقاشی در روستای اسلام‌آباد ملایر رسم می‌شود و برگزاری ایستگاه نقاشی خیابانی رضوی در نهاوند، اجرای نمایش خیابانی در کبودراهنگ و رسم طولانی‌ترین نقاشی در رزن نیز از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

بیات در پایان سخنانش یادآور شد: رسم طولانی‌ترین نقاشی در شهر زنگنه ملایر، عصر شعر رضوی در امامزاده محمد نهاوند و همایش مداحان در آیینه رضوی مجتمع فرهنگی و هنری سید جمال‌الدین اسدآبادی نیز در این هفته در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول