اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج:

کهگیلویه و بویراحمد برای پیشرفت، مدیران جسور می‌خواهد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با اشاره به نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات جسورانه و همراه با ریسک برای پیشرفت و توسعه گفت: این استان برای پیشرفت، مدیران جسور می‌خواهد.

کهگیلویه و بویراحمد برای پیشرفت، مدیران جسور می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عطاء‌الله افتخاری عصر دوشنبه در یک نشست خبری که به مناسبت افتتاح پردیس جدید دانشگاه آزاد یاسوج در منطقه سرآبتاوه یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات غیرمعمول و نو، راه نجات این استان برای طی کردن راه‌های میان‌بر است و نباید رسانه‌ها با هجوم برخی افراد که با نیات مختلف تنها به فکر تخریب یک مسئول هستند، همراه شوند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج گفت: یک مدیر جسور که با توکل به خدا کارهای بزرگی را شروع می‌کند با حمایت رسانه می‌تواند به کار خود ادامه دهد و در این راه حمایت رسانه‌ها از حمایت نمایندگان و دیگر مسئولان مهم‌تر و تاثیرگذارتر است.

افتخاری در ادامه صحبت‌های خود به اقدامات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مورد احداث پارک ولایت و جابه‌جایی زندان از مسیر فرودگاه اشاره کرد و افزود: این کارها مصداق جسارت و ریسک‌پذیری هستند که اگر مدیری هدفش خدمت نباشد چنین چالش و مخالفت‌هایی را به جان نمی‌خرد.

این مسئول دانشگاهی با اشاره به اینکه تخریب تپه پارک ولایت در ورودی شهر با این توجیه که در این استان و این شهر تپه زیاد داریم و مزایای احداث یک پارک چند منظوره بر معایب آن ارجح و قابل قبول است، گفت: رسانه‌ها باید چنین اقداماتی را از سوی هر مسئولی که خطرپذیری می‌کند و کارهایی شروع می‌کند که موانع و نظرات مخالف زیادی دارند ولی به نفع استان هستند را حمایت کنند.

* رسانه‌ها در جایگاه دفاع از حق بهترین حامی مدیران دلسوز هستند

وی احداث پردیس دانشگاه آزاد در دل تپه‌های سنگی منابع طبیعی سرآبتاوه یاسوج را اقدامی ارزشمند برای آینده نظام آموزش عالی در کهگیلویه و بویراحمد خواند و تصریح کرد: نباید از همکاری‌های دلسوزانه مسئولان ارشد این استان و منابع طبیعی در واگذاری زمین به دانشگاه آزاد بگذریم و حرفی نزنیم.

افتخاری قویا شایعه باج دادن دانشگاه آزاد به مسئولان منابع طبیعی وقت را رد کرد و عنوان کرد: این هم از همان کارهایی است که وقتی یک مدیر شروع می‌کند، برخی‌ها با چنین شایعه‌های ویران‌کننده‌ای سعی در تخریب آن می‌کنند ولی بدون شک رسانه‌ها همواره با دفاع از حق و مصالح استان اجازه رسیدن این افراد را به نیات شوم خود نمی‌دهند.

افتخاری طرح این مسائل را مضحک خواند و اظهار کرد: این زمین با اجاره 15 ساله و به شرط تملیک به دانشگاه آزاد واگذار شده و مبلغ اجاره نیز به حساب دولت واریز شده و افراد حقیقی نقشی در این کار ندارند.

وی توضیح داد: روزی که ما چنین طرحی را دادیم بسیاری از افراد با آن مخالفت کردند و گفتند در دل کوه نمی‌شود دانشگاه احداث کرد ولی ما با تجربه‌ای که داشتیم و دیدیم در سایر استان‌ها با توکل بر خداوند کار را شروع کردیم و امروز شاهد هستیم که شهری در دل این تپه و در یک محیطی با چشم‌انداز زیبا ساخته شده که سرمایه‌ای برای نظام آموزش عالی کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول