اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

شفاف‌سازی نحوه ارائه خدمات از اولویت‌های تامین اجتماعی است

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان مستند و شفاف‌سازی نحوه ارائه خدمات را از اولویت‌های تامین اجتماعی اعلام کرد.

شفاف‌سازی نحوه ارائه خدمات از اولویت‌های تامین اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی ‌محمدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گسترش برنامه‌های فرهنگی، ارتباطی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: ارتقای وجه مردم‌داری و پاسخگویی از اهداف سال جاری تامین اجتماعی محسوب می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست‌هایی با مجامع کارگری و کارفرمایی و حضور پر رنگ در رسانه‌ها از دیگر اهدف تبیین شده سال جاری تامین اجتماعی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده را به مخاطبان دیگر هدف مدیریت درمان عنوان کرد و گفت: در دیدار با ذی‌نفعان و مسئولان استان چالش‌های پیش روی تامین اجتماعی و همچنین عملکردها تبیین می‌شود.

وی اضافه کرد: روان‌سازی امور، مستند و شفاف‌کردن نحوه ارائه خدمات در دستور کار مراکز درمانی استان زنجان قرار دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی توقعاتی در مقابل پرداخت حق بیمه دارند، ادامه داد: در هفته تامین اجتماعی ماموریت‌ها و محدویت‌های صندوق تامین اجتماعی برای مردم تبیین خواهد شد.

وی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در صدد توسعه کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به بیمه‌شدگان صندوق تامین اجتماعی است.

‌محمدی از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بین خانواده‌های کارکنان خبر داد و گفت: جشن فرهنگی هم به مناسبت هفته تامین اجتماعی و همزمان با برگزاری این مسابقات برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات ورزشی و همچنین دیدار رو در رو با بیماران و بیمه‌شدگان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته تامین اجتماعی اعلام کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول