اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تامین‌اجتماعی مازندران:

دومین شعبه تامین اجتماعی آمل راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران گفت: دومین شعبه تامین اجتماعی مازندران راه‌اندازی می‌شود.

دومین شعبه تامین اجتماعی آمل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسن فلاح بعدازظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری آمل با بیان اینکه صندوق تامین اجتماعی نهادی غیردولتی است که از طریق ورودی و خروجی هزینه‌های آن تامین می‌شود، اظهار داشت: بیش از 90 درصد درآمدهای این سازمان از طریق وصول حق بیمه است که از طرف شرکای تامین اجتماعی به آن پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازار کار و سرمایه نیز خدماتی تکلیف دارند که نسبت به سازمان بیمه‌گر باید انجام دهند، یادآور شد: شهرستان آمل در بسیاری از شاخص‌های بیمه‌ای با میانگین کشوری برابری می‌کند.

فلاح با اعلام اینکه نسبت بیمه شده به مستمری‌بگیر از شاخص‌های مهم بیمه‌ای است، گفت: میانگین شاخص بیمه شده به مستمری بگیر در کشور هفت و در مازندران 6.1 است.

به گفته وی این میزان در آمل از میانگین استانی بالاتر و به اندازه میانگین کشوری است.

معاون تامین اجتماعی مازندران از وجود 54 هزار بیمه شده اصلی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تامین اجتماعی آمل بیش از 60 هزار نفر در آمل را زیرپوشش خود دارد.

وی با اشاره به اینکه مصوبه راه‌اندازی دومین شعبه تامین اجتماعی در آمل صادر شده است، گفت: این شهرستان با حجم بالای بیمه شده در یک شعبه پاسخگو نخواهد بود.

فلاحی با بیان اینکه با راه‌اندازی دومین شعبه تامین اجتماعی خدمات بیشتری به شهر صنعتی آمل خواهیم داد، یادآور شد: میانگین بیکاری در آمل به نسبت پایین‌تر از سایر شهرهای مازندران است و این موجب مسرت تامین اجتماعی است تا در زمینه پرداخت مقرری بیکاری مشکلی نداشته باشد.

انتهای ‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول