اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

بیمارستان تامین اجتماعی تا پایان سال راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان در دست احداث تامین اجتماعی قم گفت: این مجموعه درمانی باید تا پایان سال تکمیل و وارد چرخه درمانی استان شود.

بیمارستان تامین اجتماعی تا پایان سال راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در بازدید از مراحل اجرایی بیمارستان در دست احداث تامین اجتماعی قم اظهار کرد: بیمارستان فوق تخصصی امام رضا(ع) از جمله پروژه‌های عظیم بیمارستانی است که با هدف ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان و دیگر اقشار متوسط در حال احداث است.

وی از بیمارستان تامین اجتماعی به عنوان یکی از مراکز درمانی پیشرفته و مجهز کشور در آینده نام برد و افزود: این بیمارستان با بیش از 100 تخت و با همه بخش‌های مورد نیاز نظیر آزمایشگاه، اتاق رادیو‌گرافی، اورژانس، درمانگاه تخصصی، بخش مراقبت‌های ویژه، اتاق عمل سرپایی، آنژیوگرافی، اتاق جراحی قلب، بخش‌های زایمان، مراقبت‌های مغز و بستری یکی از مجموعه‌های کامل درمانی است که در زیربنای 22 هزار مترمربع و زمینی به وسعت 14 هکتار ساخته می‌شود.

استاندار قم با انتقاد از تأخیر در روند اجرای این پروژه از اتمام عملیات ساختمانی این طرح عظیم در نیمه اول امسال خبر داد و گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی، این بیمارستان باید تا پایان سال جاری تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه بسیاری از کارهای اجرایی پروژه از جمله تامین تجهیزات عمومی و تخصصی در مراحل پایانی است افزود: امیدواریم این پروژه مهم و اساسی بخش بهداشت و درمان استان هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری رسیده و نیازهای درمانی استان قم و استان‌های مجاور را برطرف کند.

وی راه دسترسی، تامین آب و آلاینده‌های صنعتی را از مشکلات این پروژه عنوان و خاطر نشان کرد: مشکلات و موانع یاد شده باید با جدیت از سوی دستگاه‌های متولی پیگیری شده تا با سرعت دادن به روند اجرا، شاهد تکمیل و آماده‌سازی این پروژه ضروری باشیم.

استاندار قم بازسازی و راه‌اندازی مجدد بیمارستان شهید بهشتی و پروژه‌های در دست احداث بیمارستان‌های فرقانی و 128 تختخوابی نیروگاه را بخشی از توفیقات چشمگیر بخش بهداشت و درمان سال‌های اخیر استان برشمرد و گفت: عملیات ساختمانی بیمارستان فرقانی به عنوان دومین بیمارستان بزرگ استان پس از بیمارستان شهید بهشتی در مرحله پایانی قرار داشته و با توجه به قرار گرفتن آن در لیست پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان کار دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول