اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

کارگران نخیلات بیمه تامین اجتماعی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: کارگران نخیلات بیمه تامین اجتماعی می‌شوند.

کارگران نخیلات بیمه تامین اجتماعی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: آبپخش دارای موقعیت استراتژیک و ممتازی در استان است و هم‌اکنون محور مواصلاتی سه استان کشور است که رسیدگی به وضعیت شهروندان و افزایش امکانات و تجهیزات رفاهی برای شهروندان بسیار مهم است.

وی افزود: اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در شهر و شتاب بخشیدن به پروژه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های شورا و شهرداری است که نتایج نسبتا خوبی نیز در سال جاری حاصل شده است.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: در حوزه کشاورزی و در راستای تقویت وضعیت کشاورزی منطقه، اهتمام ویژه‌ای داریم و انتظار داریم وضعیت معیشتی کشاورزان بهبود یابد.

رضایی تصریح کرد: برنامه‌ریزی خوب و مناسبی برای بهبود وضعیت خرما انجام شده که البته تاکنون به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم و باغداران و نخلداران آبپخش همچنان با مشکل فروش خرما مواجه هستند و بخش عظیمی از خرمای کشاورزان آبپخش فروش نرفته است.

وی اضافه کرد: توسعه صنایع تبدیلی خرما مهم‌ترین راهکار برای حمایت از باغداران و تولیدکنندگان خرما در منطقه است که امیدوار هستیم با همکاری جهاد کشاورزی و سازمان صنعت و معدن استان به نتایج لازم برسیم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: کشاورزان نیز باید نسبت به بهبود کیفیت تولیدات خود اقدام کنند تا شاهد رشد و رونق وضعیت کشاورزی منطقه باشیم.

رضایی بیان کرد: فرماندار دشتستان در سال گذشته و امسال همکاری و تعامل خوبی با کشاورزان منطقه داشته و شاهد تصمیمات خوبی بوده‌ایم که البته امیدوار هستیم این روند تا جلب رضایت کامل کشاورزان تداوم داشته باشد.

وی افزود: برای بیمه کشاورزان و کارگران نخیلات نیز مذاکرات لازم را با مسئولان استان و شهرستان انجام داده‌ایم که انتظار می‌رود در این عرصه نیز نتیجه مطلوبی حاصل شود و به فضل خدا امسال شاهد تحقق این مسئله خواهیم بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول