اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه امسال صورت گرفت

انهدام 8 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بوکان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بوکان گفت: در 9 ماه گذشته هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بوکان منهدم شده و 273 نفر هم دستگیر شدند.

انهدام 8 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بوکان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه فتاح بابانژاد ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ماموران با اجرای 15 فقره عملیات موفق به انهدام هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر شدند که در این ارتباط تعداد زیادی توزیع‌کننده، قاچاق‌چی، مصرف‌کننده و ... دستگیر شده و به مقامات قضایی تحویل داده شده‌اند.

وی به فرآیند متلاشی شدن یکی از این باندها در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: پیرو خبر واصله از منابع خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بوکان و راه‌اندازی باندی در این ارتباط رسیدگی به موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت تا اقدامات لازم برای دستگیری متهم‌ها صورت بگیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از چند روز تلاش شبانه‌روزی و انجام دادن یکسری کارهای اطلاعاتی به همت ماموران محل فعالیت فرد مورد نظر شناسایی شد و در یک اقدام غافلگیرانه با هماهنگی مراجع قضایی محل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بازرسی از محل فعالیت متهم یاد شده مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه، تعداد هشت بطری اسید هیدرولیک، 26 کیلوگرم پیش‌سازه مواد مخدر و مبدل مرفین و پودر افیدیرین، یک قطعه سنگ معدنی طلا به وزن یک کیلو و 300 گرم، یک عدد سنگ عتیقه، تعداد 9 قطعه سکه باستانی و مقادیر زیادی آلات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: در این عملیات سرشاخه اصلی باند به همراه سه نفر از اعضای این باند دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول