اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شیروان چرداول:

یک باند توزیع مواد مخدر در شیروان چرداول منهدم شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شیروان چرداول گفت: یک باند توزیع مواد مخدر در شیروان چرداول منهدم شد.

یک باند توزیع مواد مخدر در شیروان چرداول منهدم شد

بهروز علیمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در یک عملیات موفقیت‌آمیز 16 کیلوگرم مواد مخدر از یک باند قاچاق مواد مخدر در شیروان چرداول کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این نوع مواد مخدر که از نوع تریاک بوده توسط مأموران هوشیار نیروی انتظامی شهرستان شیروان چرداول کشف و ضبط شده است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: مأموران انتظامی شیروان چرداول با اجرای طرح مهار ایست و بازرسی موقت در شیروان چرداول موفق به کشف این میزان محموله مواد مخدر شدند.

علیمرادی تصریح کرد: مبارزه همه جانبه با مواد مخدر در کشور نیازمند فرهنگ‌سازی است، مبارزه با این پدیده شوم تنها بر عهده نیروی انتظامی و یا دستگاه قضایی نبوده بلکه همه دستگاه‌های مرتبط با موضوع باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی شیروان چرداول گفت: ارائه آموزش‌‌های مختلف از طریق دستگاه‌های مرتبط با موضوع کارساز بوده و این مهم در دستور کار این دستگاه انتظامی قرار دارد.

وی تصریح کرد: براساس نظریه کارشناسان مرتبط با موضوع پیشگیری همواره مقدم بر درمان بوده و در بسیاری از موارد این مهم نتیجه بخش است.

این مسئول اذعان دشت: افزون بر این، خانواده نیز به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه باید نسبت به این پدیده خانمانسوز بیشتر از گذشته حساس باشند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول