اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی خبر داد

متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: اعضای یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند و هفت کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف گردید.

متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید باغبان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر فعالیت گسترده باند تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در سطح استان به سرکردگی فردی به نام "محمد-ز" تحقیقات مقتضی در این زمینه معمول شد و پس از اطمینان از صحت خبر واصله مراتب در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی گفت: پس از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در مدت سه ماه مشخص شد شخص مذکور با همکاری برادرانش و سایر اعضای باند به صورت گسترده انواع مواد مخدر از جمله کراک، شیشه و تریاک را در سطح شهر تبریز توزیع می‌کردند. 
باغبان تصریح کرد: این افراد مواد مخدر را از شهرستان کرج و سایر شهرستان‌های استان به واسطه افراد باند تهیه می‌کردند.
وی ادامه داد: در این راستا عوامل پلیس طی عملیات برنامه‌ریزی شده منسجم و دقیق طراحی شده از قبل به طور همزمان به منازل و مخفیگاه‌های شناسایی شده متهمان با اخذ دستور قضایی از دادستان محترم شهر تبریز اعزام شدند. 
باغبان گفت: در عملیات انجام یافته همزمان به پنج محل اعزام و‌ آنجا را مورد بازرسی قرار دادند که در یکی از این موارد مظنون اصلی در منزلی در تبریز دستگیر شد و در بازرسی از منزل مقدار پنج کیلوگرم تریاک و 720 گرم شیشه کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر دلالت شد. 
باغبان ادامه داد: همزمان با عملیات مذکور، پلیس چهار محل شناسایی دیگر را در شهر های تبریز، آذرشهر، خسروشهر مورد بازرسی قرار داد که در این عملیات‌ها نیز، بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه آلات توزین و استعمال کشف و ضبط شد.
وی افزود: در این عملیات‌ها تعداد شش نفر متهم به هویت‌های معلوم دستگیر شدند و یک نفر متهم متواری است که اقدامات برای دستگیری وی ادامه دارد. 
باغبان تصریح کرد: پس از انجام تشریفات قانونی، پرونده به همراه متهمان دستگیر شده در شهرستان‌ها به این پلیس ارجاع شد و همچنین تعداد سه دستگاه خودروی سواری به همراه 9 دستگاه تلفن همراه با خط مربوطه ضبط و توقیف شد.
‌انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول