اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان سقز خبر داد

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سقز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان سقز از انهدام یک باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سقز

سیاوش زیستی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهارداشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان سقز در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی بوسیله سه نفر مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی به شناسایی مخفیگاه و دستگیری هر سه متهم بوسیله مامورن پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در یک اقدام غافلگیرانه اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سقز در بازرسی دقیق از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، موفق به کشف و ضبط 408 گرم هروئین و بیش از 34 گرم شیشه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز تصریح کرد: یک دستگاه خودروی پیکان که متهمان از آن برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌کردند نیز توسط ماموران انتظامی این شهرستان توقیف شده است.

زیستی تصریح کرد: متهمان بعد از بازجویی و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از کشف مقادیری چک پول و اسکناس تقلبی در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی اخباری مبنی بر توزیع انواع اسکناس‌های جعلی توسط یک راننده خودرو پژو 405 مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان سقز قرار گرفت.

زیستی تصریح کرد: با شناسایی و توقیف خودرو مذکور در پلیس راه سقز ـ سنندج، راننده و سرنشین خودرو با هویت معلوم دستگیر شدند.

به گفته وی، در بازرسی بدنی از سرنشین خودرو تعداد 90 قطعه ایران چک 500 هزار ریالی، 300 قطعه اسکناس 100 هزار ریالی، یک‌هزار قطعه اسکناس 50 هزار ریالی و یک قطعه اسکناس بیست هزار ریالی کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های  به عمل آمده به جرم خود اعتراف کردند، تصریح کرد: بر اساس اعترافات متهمین این پول‌ها را در شهرستان مهاباد تهیه و قصد توزیع آنها را در تهران داشته‌اند.

 

* کشف یک میلیون عدد مواد محترقه در سقز

زیستی همچنین از کشف یک میلیون و 253 هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز طی روز گذشته در شهرستان سقز خبر داد و افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه در سطح حوزه استحفاظی مراتب به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس سقز پس شناسایی مخفیگاه متهم با دریافت مجوز قضایی از انبار دپوی مواد محترقه قاچاق بیش از  یک میلیون و253 هزار و 210عدد مواد محترقه غیر مجاز را کشف کردند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول