اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق تهران خبر داد:

متلاشی شدن باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در ورامین‌

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در ورامین خبر داد.

متلاشی شدن باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در ورامین‌
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی فرماندهی ویژه نیروی انتظامی شرق استان تهران، سیروس فتحی اظهار کرد: مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی در ورامین کشف شد و یک باند خانوادگی سابقه دار و فعال در امر تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت مجدد و گسترده باند خانوادگی سابقه دار در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، پیگیری ویژه موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با مراقبت‌های نامحسوس شبانه روزی محل سکونت باند مذکور را شناسایی و در ادامه تحقیقات مشخص شد که اعضای باند راه‌های ورود به منزل را با حصار آهنین و دوربین‌های مداربسته و همچنین اجیر کردن چند معتاد تمام رفت و آمدهای کوچه را تحت نظر دارند.
فتحی عنوان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورامین با استفاده از شگردهای خاص و پس از بررسی نقاط  ضعف اعضای باند خانوادگی، در حالی که متهمان در خواب بودند، محل مذکور را محاصره کردند.
وی تاکید کرد: مأموران عمل‌کننده در یک عملیات منسجم پلیسی، چهار برادر به نام‌های «مهدی، محسن، ابراهیم و اسماعیل» را دستگیر و در بازرسی محل سکونت آنها حدود  یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع کراک و شیشه، پنج دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر، ۲۱دستگاه گوشی تلفن همراه فعال، 63 میلیون و ۴۹۶ هزار ریال وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر، تعدادی قمه و چاقوی غیر متعارف کشف کردند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان تصریح کرد: متهمان که دارای سابقه توزیع مواد مخدر و درگیری با مأموران را داشتند، به همراه پرونده مقدماتی و موارد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول