اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

عدم صداقت گروه 1+5 عامل بی‌ثمری مذاکرات است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هر بار که گروه 1+5 با مسولان و وزرای ایران جلسه برگزار کردند، به دلیل عدم صداقت به هدفشان دست نمی‌یابند و در هر جلسه، ایران از هدف صادق خود کوتاه نمی‌آید.

عدم صداقت گروه 1+5 عامل بی‌ثمری مذاکرات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام علی‌عربپور ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان کهنوج، اظهار داشت: اگر انسان در راه رضای خدا به مردم خدمت کند خداوند در آن امر و تمام کارهایش به او کمک می‌کند و کارش ماندگار می‌شود، همانطور که عملکرد امام راحل و انقلاب اسلامی ایران از سال 1342 آغاز و سال 1357 به ثمر نشست.

وی با بیان اینکه راه نجات انسان در صداقت است، افزود: در جنگ 8 ساله ایران با رژیم بعث عراق 73 کشور با ایران در جنگ بودند اما ایران با سربازان و پاسداران مخلص اسلام در مقابل همه آنها ایستاد و نتیجه آن پیروزی ایران اسلامی بود.

عربپور تصریح کرد: هر بار که گروه 1+5 با مسولان و وزرای ایران جلسه برگزار کردند، به دلیل عدم صداقت به هدفشان دست نمی‌یابند و در هر جلسه، ایران از هدف صادق خود کوتاه نمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت 33 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان ایران اسلامی بزرگترین حربه‌ها را برای سرنگونی این نظام اسلامی به کار بستند و امروز با جنگ نرم با ایران در مبارزه هستند.

به گزارش فارس در این آیین از خدمات حجت‌الاسلام مرتضی یعقوبی مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان کهنوج و فاریاب تقدیر و حجت‌الاسلام علی براهویی مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قلعه‌گنج را به جای ایشان منصوب و معرفی کردند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول