اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیری 2 کیلومتری

"جاده سلامت" در منطقه گردشگری جاجرود احداث شد

خبرگزاری فارس: اجرای طرح "جاده سلامت" در منطقه گردشگری جاجرود به طول دو کیلومتر به سرانجام رسید.

"جاده سلامت" در منطقه گردشگری جاجرود احداث شد

مجری طرح "جاده سلامت" در منطقه گردشگری جاجرود امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مسیر به نوعی اجرای طرح ساماندهی پیاده‏روهای روستای خسروآباد جاجرود نیز محسوب می‏شود.

کورش ملکی ادامه داد: در این طرح، به جای استفاده از آسفالت سرد و بی‏روح به عنوان شاخصه‏ای شهری از مصالح محلی و سنگ‏های بومی در سطح بستر پیاده‏رو استفاده شده است.

ملکی اضافه کرد: هدف دیگر مورد پیگیری مدیریت روستای خسروآباد یعنی دهیاری و شورای اسلامی این روستا، ایجاد بستری برای توسعه صنعت گردشگری منطقه است.

مجری طرح "جاده سلامت" در منطقه گردشگری جاجرود با اشاره به قابلیت‏های گردشگرپذیری منطقه جاجرود خاطرنشان کرد: جاجرود از دیرباز تا کنون به عنوان منطقه‏ای گردشگری شهره خاص و عام بوده و هست.

وی تصریح کرد: از این رو می‏توان با سود جستن از این قابلیت ذاتی منطقه در راستای توسعه همه‏جانبه آن از طریق صنعت توریسم کوشید.

ملکی معتقد است: اجرای طرح‏های گردشگری به شرط ایجاد پیش‏نیازهای فرهنگی به منظور حفظ اصالت‏های دیرینه مناطق توریستی، می‏تواند به توسعه آن نواحی بیانجامد.

مجری طرح "جاده سلامت" در منطقه گردشگری جاجرود تصریح کرد: با ساخت این مسیر دو کیلومتری، مردم همه نقاط کشور به ویژه پایتخت می‏توانند برای رهایی از آلودگی‏های مختلف تهران با سفری 10 کیلومتری، خود را به منطقه جاجرود رسانده و از این جاده سلامت به همراه خانواده‏ لذت ببرند.

وی با اشاره به مراحل مختلف عملیاتی این پروژه خاطرنشان کرد: جاده سلامت روستای خسروآباد جاجرود با پیگیری‏های دهیاری و شورای اسلامی این روستا و توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تهران اجرا شده است.

ملکی ادامه داد: از این رو، دهیاری روستای خسروآباد از زبان مردم از مسئولان این نهاد انقلابی و ولایی سپاس‏گزار است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول