اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنایع همگن غذایی مازندران:

مازندران میزبان همایش صنعت لبنیات کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنایع همگن غذایی و دارویی مازندران گفت: همایش بزرگ صنعت لبنیات کشور 6 مهر ماه در سالن همایش مصباح مجتمع دانشگاهی علوم پزشکی پیامبر اعظم مازندران برگزار می‌شود.

مازندران میزبان همایش صنعت لبنیات کشور شد
 اسماعیل خاتمی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این همایش توسط انجمن لبنیات ایران، انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران و با حضور برندهای مطرح کشور در صنعت لبنیات و سایر واحدهای لبنی کشوری و با هدف اطلاع از آخرین اخبار موجود در صنعت لبنیات کشور و جهان، تحلیل و بررسی چالش‌های پیش‌روی صنعت و ارائه راهکارهای برون‌رفت از آن برگزار میشود.
وی درباره برنامه و محورهای همایش گفت: برگزاری همایش در دو بخش صبح و بعدازظهر از ساعت 10  تا 13و 15 تا 19 برنامه‌ریزی شده و محورهای همایش نیز با نگاه اقتصادی و کیفی به صنعت لبنیات با عنوان‌های چون نقد و بررسی قیمت تمام شده شیر خام و محصولات لبنی، تأثیرات و پیامدهای هدفمندی یارانه‌ها و همچنین بحران اقتصاد جهانی بر صنعت لبنیات ایران، وضعیت حال و آینده این صنعت، چالش‌ها و فرصت‌های صادرات محصولات لبنی، چالش‌ها و راهکارهای کیفیت شیر خام و محصولات لبنی، نقش و جایگاه تشکل‌های لبنی در معاملات این صنعت و آینده خانه شیر ایران، پیشنهادها و راهکارهای برون رفت این صنعت از وضعیت اقتصادی موجود انتخاب شده است.
رئیس انجمن صنایع همگن غذایی مازندران عنوان کرد: مهمانان و مخاطبان ما در این همایش  بیش از 300 مدعو از صنایع لبنی کشور، مدیران و مسئولان وزارتخانه‌های اقتصادی و نظارتی، نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان کمیسیون‌های کشاورزی و صنعت، خانه صنعت و معدن، اتاق بازرگانی و سایر تشکل‌های مدنی مرتبط و اصحاب رسانه است.
وی عنوان کرد: برگزارکنندگان همایش، نشست تخصصی نمایندگان صنایع لبنی و دستگاه‌های دولتی را نیز در هفتم مهر ماه برنامه‌ریزی کرده‌اند که هدف از این نشست هم انجام مذاکرات مستقیم و تخصصی و نیز ایجاد امکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری پیرامون پیشنهادهای مطرح شده تعریف شده است.
رئیس انجمن صنایع همگن غذایی و دارویی مازندران با دعوت از صاحبان و مدیران صنایع لبنی کشور برای حضور در این همایش اذعان داشت: دعوتنامه‌ای برای تمام واحدهای شناسایی شده ارسال خواهد شد و خبرهای تکمیلی نیز از طریق سایت‌های خبری صنایع غذائی و نیز سایت‌های متعلق به دو انجمن صنایع لبنی ایران و صنایع غذایی و دارویی مازندران به‌عنوان مجری و برگزارکننده همایش به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول