اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای آینده اتفاق می‌افتد

افزایش قیمت لبنیات با موافقت سازمان حمایت از مصرف ‌کننده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه‌‌های لبنی استان اصفهان گفت: سازمان حمایت از مصرف‌ کننده با افزایش قیمت فرآورده‌های شیر موافقت کرده است.

افزایش قیمت لبنیات با موافقت سازمان حمایت از مصرف ‌کننده

هومان امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به افزایش قیمت شیر پاکتی در استان اصفهان بیان داشت: سازمان حمایت کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهور در تاریخ هشت بهمن سال‌جاری برای تعیین قیمت شیر پاکتی جلسه‌ای تشکیل داد.

وی ادامه داد: مطابق دستور این جلسه که مورد حمایت سازمان حمایت از مصرف‌ کننده هم قرار گرفت مقرر شده  از هشت تا نه درصد به قیمت محصولات لبنی اضافه شود.

مدیرعامل کارخانه‌‌های لبنی استان اصفهان تصریح کرد: در راستای این افزایش قیمت، ما باید قیمت شیر پاکتی را به 763 تومان می‌رساندیم که با توجه به هزینه‌های بالای تولید کنندگان، قیمت 800 تومان را که مصوبه استان هم بوده و به تأیید مسئولان هم رسیده برای شیرهای پاکتی در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به تفاوت مقدار شیر در استان اصفهان با دیگر استان‌ها با قیمت 700 تومان قدیم و 800 تومان مصوب افزود: استان اصفهان با قیمت تعیین شده مصوب شیر یک لیتری را به مصرف‌ کنندگان عرضه می‌کند در صورتی که دیگر استان‌ها شیر 900 گرمی را با همان قیمت یا بیشتر به مردم عرضه می‌کنند.

امیری از تولید دو نوع شیر پاکتی در اصفهان سخن گفت و اضافه کرد: دو نوع شیر پاکتی در اصفهان با چربی یک درصد و قیمت 700 تومان و یک نوع شیر پاکتی با چربی 2.5 درصد و قیمت 800 تومان به مصرف‌ کنندگان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به کیفیت شیر پاکتی تولید شده گفت: کیفیت شیر پاکتی روال سابق را داشته و هیچ نوع تغییری پیدا نکرده و اگر در زمینه طعم شیر برخی موارد، تغییراتی به وجود می‌آید به دلیل غذای دام است و ارتباطی به تولید کنندگان ندارد.

مدیرعامل کارخانه‌‌های لبنی استان اصفهان افزود: اداره استاندارد، دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی در زمینه طعم و کیفیت شیرهای پاکتی نظر داده و افراد عام در این زمینه توان شناسایی ندارند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول