اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

کارخانه لبنیاتی خرامه کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: کلنگ کارخانه لبنیاتی در شهرستان خرامه همزمان با هفته دولت به زمین زده شد.

کارخانه لبنیاتی خرامه کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرامه، صبح امروز با حضور داریوش دهقان سرپرست فرمانداری شهرستان خرامه، حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه، بخشداران کربال و مرکزی به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان به مناسبت هفته دولت کارخانه لبنیاتی در زمینی به مساحت یک ‌هکتار کلنگ‌زنی شد.
در این مراسم داریوش دهقان سرپرست فرمانداری خرامه راه برون‌رفت از مشکلات برای ایجاد اشتغال را صنعتی شدن دانست و اظهار داشت: سرمایه‌گذاری سنتی در بخش کشاورزی وجود دارد که در صورت نگاه مدرن به کشاورزی با مشکلات موجود در بخش کشاورزی مواجه نمیشویم.
وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران افزود: مسئولان شهرستان خرامه با همدلی و وحدت در کنار سرمایه‌گذاران بوده و ضمن تلاش برای رفع مشکلاتشان از آن‌ها حمایت می‌کنند.
سرپرست فرمانداری خرامه تصریح کرد: از زمان ارتقای بخش کربال خرامه به شهرستان، روند خوبی برای پیشرفت در این شهرستان حاکم شده است.
در ادامه این آیین علی رمضان‌پور مدیر عامل کارخانه لبنیاتی خرامه گفت: پس از بررسی ظرفیت‌های موجود در این شهرستان و نگاه ویژه دولت به توسعه دامپروری و کشاورزی در خرامه، تصمیم به راه‌اندازی این کارخانه گرفتیم.
وی با تقدیر از فرماندار خرامه به دلیل حمایت از سرمایه‌گذاران بیان داشت: امیدواریم با راه‌اندازی این کارخانه مقدمات جذب دیگر سرمایه‌گذاران در این شهرستان فراهم شود و به ایجاد اشتغال کمک کنیم.
رمضان‌پور با بیان اینکه این کارخانه لبنیاتی در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع احداث شده و بالغ بر 3 میلیارد تومان هزینه دارد، ادامه داد: این کارخانه در صورت پرداخت به موقع تسهیلات بانکی در مدت یک سال به بهره‌برداری می‌رسد و برای 100 نفر به طور مستقیم و 400 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد میکند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول