اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام دامپزشکی قم عنوان کرد

واکاوی مشکلات دامپروری در کنگره ملی لبنیات

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان قم از واکاوی مشکلات دامپروری و صنایع وابسته به لبنیات در کنگره ملی گاو شیری، لبنیات و صنایع وابسته خبر داد.

واکاوی مشکلات دامپروری در کنگره ملی لبنیات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسعود عربشاهی امروز در نخستین کنگره ملی گاو شیری، لبنیات و صنایع وابسته که در قم برگزار شد، اظهار داشت: سرمای زمستان سال 86، تب برفکی سال‌های 88 و 89 و بحران سال 1389 و 90 صنعت گاوشیری را به صورت مشهودی زمین‌گیر کرد و این مشکلات سبب شد تا به اتفاق دامپزشکان جوان استان، راهکارهای مبارزه با این چالش‌ها را در قالب نخستین کنگره ملی گاوشیری، لبنیات و صنایع وابسته مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در این مسیر با اتکا به تجربه و دانش بزرگان علم دامپزشکی و دامپروری و با استفاده از انرژی جوانان تلاش خواهیم کرد تا هرچند قدمی کوچک را در راستای ارتقای سطح علمی همکاران و دامداران سخت کوش که در سال‌های اخیر بار اصلی این مشکلات را بر دوش‌گرفته‌اند، برداریم.

رئیس کنگره ملی گاو شیری، لبنیات و صنایع وابسته تصریح کرد: با همین انگیزه، نظام دامپزشکی استان با همکاری سازمان‌ها و تشکیلات دامپروری قم، پس از یک سال مطالعه و بررسی، اقدام به برگزاری این کنگره ملی با تکیه بر متون روز دامپزشکی و دامپروری کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول