اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راهور استان البرز اعلام کرد

آغاز برخورد با بدپوششی سرنشینان خودروها در البرز

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از آغاز برخورد با بدپوششی سرنشینان خودروها در این استان خبر داد.

آغاز برخورد با بدپوششی سرنشینان خودروها در البرز

حبیب‌ کمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از ابتدای سال جاری چندین طرح ویژه راهنمایی و رانندگی در معابر اصلی و محورهای برون‌شهری استان البرز اجرا شده است.

این مسئول تصریح کرد: این طرح‌ها تحت عنوان برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و با هدف کاهش حوادث رانندگی و کنترل ترافیکی راه‌ها و معابر اصلی اجرا شده و اثرات مثبت بسیاری نیز به همراه داشته است.

فرمانده پلیس راهور البرز در ادامه از اجرایی شدن مرحله دیگری از طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در این استان خبر داد و یادآور شد: طرح فوق از روز هفدهم تیر ماه در تمام معابر درون‌شهری و جاده‌های برون‌شهری ‌اجرا می‌شود.

کمالوند افزود: بر اساس این طرح ماموران در صورت مشاهده هرگونه بدحجابی و بدپوششی سرنشینان خودروها، اقدام به برخورد خواهند کرد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه مجوز اعمال این طرح از سوی چه نهادی به راهنمایی و رانندگی داده شده؟ گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده و مجوز نهادهای مسئول قضایی ماموران راهنمایی و رانندگی با بدپوششی سرنشینان خودروها برخورد و در صورت مشاهده این تخلف خودرو را توقیف خواهند کرد.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: طرح‌ برخورد با تخلفات حادثه‌ساز مقطعی نبوده و به صورت مداوم و بدون وقفه اجرا خواهد شد.

این مسئول اذعان داشت: انتظار ما از رانندگان و مردم فهیم استان البرز این است که مانند گذشته همکاری لازم را با ماموران راهنمایی و رانندگی که حافظ امنیت آنها در جاده‌ها و خیابان‌ها هستند، داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول