اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سبلان خودرو اردبیل:

اتوبوس‌های سبلان خودرو قابل رقابت با تولید خارجی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سبلان خودرو اردبیل گفت: تولیدات سبلان خودرو به ویژه اتوبوس‌هاس شهری قابل رقابت با تولیدات مشابه بین المللی است.

اتوبوس‌های سبلان خودرو قابل رقابت با تولید خارجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید خادمی صبح امروز در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: قیمت تمام شده محصول تابع نوسانات قیمت بازار در تهیه مواد اولیه و مورد نیاز این کارخانه است و نمی‌توان به صراحت قیمت تمام شده را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی محصولات شرکت سبلان خودرو اردبیل قابل رقابت با سایر مجموعه‌های خودروسازی است، افزود: بخش‌های بعد از فروش و سرویس‌‌دهی مناسب و مطلوب به مشتریان را راه‌اندازی کردیم تا بتوانیم با کیفیت مطلوب و ارائه سرویس مناسب در خدمت مشتریان باشیم.

مدیرعامل شرکت سبلان خودرو اردبیل محصول تولید شده در سبلان خودرو اردبیل را مشابه شرکت دوو کره توصیف کرد و گفت: این شرکت 85 واحد فروش و خدمات پس از فروش دارد که قادر هستند به تمام مشتریان در نقاط مختلف ارائه خدمات دهند.

خادمی قدرت اسب بخار موتور این خودروها را مناسب و مطابق با سیستم یورو سه توصیف کرد و ابراز داشت: با توجه به مجوزهای دولتی ما آمادگی داریم سیستم تولید خودرو خود را تا سطح یورو چهار و پنج با قدرت اسب بخار بیشتر ارتقا دهیم.

مدیرعامل شرکت سبلان خودرو اردبیل مصرف سوخت و روغن تولیدات این کارخانه را پایین‌تر از محصولات مشابه داخلی عنوان کرد و ابراز داشت: این خودرو از لحاظ فنی به گونه‌ای تولید شده است که اگر خودرو چپ کند کمترین خسارت به مسافران وارد شده و یک وضعیت مطلوبی را در ایمنی خودرو برقرار کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول به انجام تست استحکام‌سازی خودروی تولیدی شرکت سبلان خودرو اشاره کرد و گفت: تمام استانداردهای 2جهانی خودرو مطابق با سفارش شرکت دوو را در محصول خود پیاده کردیم و حداکثر توان مسافرکشی این خودرو به تعداد 38 صندلی است اما با ظرفیت 110 نفر مسافر سوار شده نیز این خودرو از لحاظ کشش و ایمنی و توان امتحان پس داده است.

خادمی در پایان اظهار داشت: شرکت سبلان خودرو اردبیل طرح‌های متعدد توسعه‌ای خود را اعلام کرده است و در این زمینه ما چشم‌انتظار حمایت مسئولان و دستگاه‌های ذی دخیل هستیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول