اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق:

کاهش 17 درصدی قیمت بلیط حمل خودرو در مسیر زاهدان ـ تهران

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه آهن جنوب شرق گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته قیمت بلیط حمل خودرو در مسیر زاهدان ـ تهران 17 درصد کاهش یافت.

کاهش 17 درصدی قیمت بلیط حمل خودرو در مسیر زاهدان ـ تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی راه آهن جنوب شرق، سید مصطفی داودی اظهار داشت: با راه‌اندازی واگن حمل خودرو در مسیر زاهدان ـ تهران و برعکس نرخ بلیط این واگن‌ها 120 هزار تومان تعیین شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ آن به مبلغ 100 هزار تومان کاهش یافت.

وی افزود : این واگن‌ها ظرفیت حمل تعداد چهار تا پنج دستگاه خودرو را داشته که در حاضر هفته‌ای دو بار در مسیر زاهدان ـ تهران و برعکس تردد خواهد کرد که در صورت وجود تقاضای بیشتر پی‌گیری‌های لازم برای افزایش تعداد آن نیز انجام خواهد شد.

داوودی خاطرنشان کرد: مسافرانی که تمایل به حمل خودروی خود با قطار مسافری را دارند بدلیل حرکت قطار در ساعات اولیه صبح و لزوم انجام عملیات بارگیری، مانور و سایر اقدامات لازم برای اعزام قطار باید پس از تهیه بلیط از نمایندگی‌های مجاز فروش بلیط در سطح استان، یک روز قبل از حرکت قطار بین ساعت 11 تا 13 خودروهای خود را به نمایندگان شرکت قطارهای مسافری رجا مستقر در ایستگاه راه آهن -زاهدان تحویل دهند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول