اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

اعزام معلمان ششم ابتدایی به دوره‌های آموزشی مدرسی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: معلمان منتخب پایه‌های دوم و ششم ابتدایی برای سپری کردن دوره‌های آموزشی مدرسی ضمن خدمت به مرکز اعزام می‌شوند.

اعزام معلمان ششم ابتدایی به دوره‌های آموزشی مدرسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در همایش مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اردبیل اظهار داشت: کلاس‌های ششم ابتدایی را از امسال در استان اردبیل راه‌اندازی می‌‌کنیم که امیدواریم برگزاری اولیه این کلاس‌ها توام با موفقیت و آموزش‌های صحیح از سوی معلمان باشد.

وی با بیان اینکه طرح تحولی آموزش و پرورش و اجرای مفاد سند تحولی در استان به جدیت پیگیری می‌شود افزود: آموزش ضمن خدمت معلمان این استان با محوریت پایه‌های دوم و ششم ابتدایی با جدیت ادامه می‌یابد.

محمودزاده بیان داشت: معلمان با رشته نیمه مرتبط یا غیرمرتبط زیرپوشش آموزش‌های ویژه برای حضور در کلاس‌ها قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: بر اساس بومی‌سازی و تخصصی کردن معلمان، هر کس باید در رشته تخصصی خود مشغول فعالیت شود و در این رابطه ضمن تنظیم قرارداد آموزشی با مراکز تربیت معلم با تمام امکانات و تجهیزات، برای آغاز مهر با نشاط و ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی معلمان و دبیران تلاش می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه بهترین معلمان دوم و ششم ابتدایی برای سپری کردن دوره آموزشی مدرسی ضمن خدمت به تهران معرفی شده‌اند، اظهار داشت: نواحی و مناطق تلاش کنند تا نیروها را به صورت بومی و تخصصی سازماندهی کنند و اگر به ناچار قرار باشد که از معلمان با رشته تحصیلی نیمه مرتبط یا غیرمرتبط استفاده شود، باید آنها را برای سپری کردن آموزش ضمن خدمت ویژه به استان معرفی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: دانش‌آموزان لازم‌التعلیم استان اردبیل جذب کلاس‌های درس می‌شوند.

محمودزاده افزود: انسداد بی‌سوادی از وظایف اصلی آموزش و پرورش استان است و هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند. موظف هستیم تمام دانش‌آموزان را در مدارس استان ثبت‌نام کنیم و مدیران و روسای آموزش و پرورش با هماهنگی فرمانداران، بخشداران و ادارات ثبت احوال باید در این زمینه تلاش کنند.

این مسئول در پایان سخنان خود از مدیران مدارس نیز خواست نسبت به شناسایی و ثبت‌نام دانش‌آموزان لازم التعلیم حوزه فعالیت خود برای سال اول ابتدایی اقدام کنند تا هیچ دانش‌آموزی از تحصیل باز نماند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول