اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی چناران:

عضو کتابخانه عمومی چناران برگزیده مسابقه مهرورزی در سطح کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی چناران گفت: عضو کتابخانه عمومی باقرالعلوم شهر چناران به عنوان نفر برگزیده مسابقه مهرورزی در سطح کشور انتخاب شد.

عضو کتابخانه عمومی چناران برگزیده مسابقه مهرورزی در سطح کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی رحیمی در گفت‌‌وگو با خبرنگاران در مشهد افزود: سروش عیدی به شماره عضویت 2354 کتابخانه عمومی باقرالعلوم توانست در چهارمین دوره مسابقه بزرگ مهرورزی به عنوان یکی از برگزیدگان کشوری انتخاب شود.

وی اظهار کرد: این عضو چهار سال سابقه عضویت در این کتابخانه را داشته و هم اکنون دانش آموز سال سوم دبستان پسرانه شهید"مدرس" شهر چناران است.

وی اظهار کرد: 22 نفر از اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان در این مسابقه شرکت کردند که پس از داوری 5 اثر به مرحله استانی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: چهارمین دوره مسابقه بزرگ مهرورزی در قالب دفترچه مهرورزی ویژه اعضای نوجوان و خانواده آنان است که توسط اداره کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طراحی و در تیراژ 100 هزار نسخه در سراسر کشور توزیع شده است.

وی گفت:دفترچه مهرورزی 91 در بیست و چهار صفحه طراحی شده است و محتوای آن شامل بخش‌های متنوعی از قبیل معرفی کتاب، خاطره‌نویسی، معرفی نویسندگان مطرح، مسابقه نقاشی و بخش‌های دیگری است که ترویج کتاب و کتابخوانی مفید را مدنظر قرارداده است.

وی افزود:یکی از بخش‌های این دفترچه، موضوعاتی چون شهادت دانشمندان هسته‌ای،پیشرفت‌های علمی کشور، مصرف کالاهای خارجی و ایرانی، ارتباط خواننده با قهرمان داستان‌های جذاب، خاطرات نوروز، تغییرات خوب در سال جدید  که برای هر صفحه انتخاب شده تا تکمیل کنندگان در ارتباط با همان موضوع بنویسند.

وی خاطر نشان کرد: هدیه ویژه این عضو خردسال پس از دریافت از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان طی مراسمی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول