اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط گروه‌های جهادی در جیرفت

22 هزار نفرروز به اردو می‌روند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: در اردوهای جهادی گروه ثارالله جیرفت در تابستان امسال به 22 هزار و 500 نفرروز اردو خدمات ارائه می‌شود.

22 هزار نفرروز به اردو می‌روند

ناصر بهروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: اردوهای جهادی ساختار محور نیستند و با محوریت جوانانی که دارای تخصصی خوب و در حد کافی هستند، اداره می‌شوند.

وی افزود: صحنه‌هایی در اردوهای جهادی دیده می‌شود که یادآور سیمای هشت سال دفاع مقدس بوده و این حرکت زیربنای حرکتی به سمت ارزش‌ها در مسیر رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بهروز تصریح کرد: اردوهای جهادی حرکت‌هایی ابتکاری هستند که در توسعه عمرانی و آبادانی کشور نقش به‌سزایی دارند.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این اردوها این زمینه فراهم می‌شود که هر جوان ایرانی هر وقت اراده کرد در کوتاه‌ترین زمان به سازندگی کشور خود کمک کند و بتواند دین خود را به این آب و خاک ادا کند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: در حرکت‌های جهادی با محوریت جوانان فرهنگ جهاد از حوزه دفاع مسلحانه به حوزه خدمت‌رسانی منتقل شده است.

بهروز ابراز داشت: گروه جهادی ثارالله از هفت مرکز آموزش عالی دانشگاه‌‌های شهرستان جیرفت تشکیل شده و در عرصه عمران، آموزش، فرهنگی، دامپزشکی، پزشکی، بهداشت و درمان و کشاورزی در جنوب استان مشغول به فعالیت است.

وی اذعان داشت: هنوز نتوانستیم از ظرفیت قانون در حمایت از اردوهای جهادی استفاده کنیم و در این راستا نیازمند همکاری مسئولان هستیم.

بهروز بیان داشت: در راستای خدمت‌رسانی در این اردوها یک ریال از دستگاه‌های دولتی دریافت نکردیم، به استثنای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت که واقعا پشتیبانان اصلی دانشجویان در اردوها هستند.

وی افزود: در تابستان سال جاری اردوهای جهادی گروه ثارالله جیرفت 22 هزار و 500 نفر روز اردو خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول