اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای احداث چند پروژه؛

گروه‌های جهادی کشوری به بشرویه می‌روند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی شهرستان بشرویه گفت: برای احداث چند پروژه گروه‌های جهادی کشوری بعد از ماه مبارک رمضان به بشرویه سفر می‌کنند.

گروه‌های جهادی کشوری به بشرویه می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا سهرابی در نشست طرح هجرت 3 اظهار داشت: طرح هجرت 3 روزنه‌ای برای جذب و ورود دانش‌آموزان و جوانان بسیجی در فعالیت‌های جمعی محسوب میشود.

وی ادامه داد: پرورش روحیه تعاون و مشارکت، فراهم کردن بستر مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با رویکرد فرهنگی - تربیتی و تقویت حس مسئولیت‌پذیری و مهارت‌آموزی از مهم‌ترین مزایای طرح هجرت 3 است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بشرویه تاکید کرد: از آغاز اجرای طرح هجرت 3 و مشارکت دانش‌آموزان بسیجی در بهسازی و زیباسازی مدارس تا کنون 750 نفر روزکار در 30 عرصه مدارس این شهرستان فعالیت‌های رنگ‌آمیزی، توسعه فضای سبز و تعمیر میز و صندلی و شعارنویسی دیواری انجام شده که در کنار این فعالیت‌ها دانش‌آموزان از برنامه‌های مسابقات فرهنگی و مسابقات ورزشی استفاده کرده‌اند.

سهرابی گفت: این طرح موفق و از خواسته‌های بر حق و به جای مقام معظم رهبری در بهسازی و شاداب سازی مدارس است.

وی افزود: بعد از ماه مبارک رمضان و با حضور گروه‌های اعزامی از خارج استان طرح بازسازی و توسعه بقعه متبرکه امامزاده دهکرم، تکمیل ساختمان سه پایگاه بسیج در مرکز شهرستان و دهستان کرند، خانه عالم روستای خانیک و یگی، سرویس بهداشتی در امامزاده محمد بن اصغر (ع) و طرح‌های کشاورزی و منابع طبیعی آغاز می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بشرویه اضافه کرد: که در صورت تامین اعتبار لازم از سوی دستگاه‌های متولی پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این طرح‌ها مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ص20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول